Mercedes Slk AMG 2011
2012 Mercedes-Benz SLK55 AMG este SLK cel mai puternic din toate timpurile. AMG său nou, de 5,5-litri V8 dispune de închidere cilindru combină cea mai bună performanţă cu cel mai mic consum de combustibil posibile. Cu o putere maxima de 415 CP si un cuplu maxim de 398 lb-ft, 2012 SLK55 AMG este sortit să depăşească toti competitorii sai directi. De înaltă performanţă de conducere este asigurată datorită suspensie sport AMG cu sistem Direct-Steer, Frâne Torque Vectoring şi ESP în 3 etape ®, precum si AMG de înaltă performanţă sistem de frânare. SLK55 AMG 2012 va ajunge in SUA showroom-uri la începutul anului 2012.
Care fac parte din a treia generaţie a SLK Lansat în iunie 2011, noul model AMG capturile ochi la prima vedere: Distinctiv AMG Jante din aliaj uşor, exclusiv organism Coafura AMG cu buza spoilerului AMG şi două ţevi de eşapament cromate duble la completează clasic spate roadster proporţii, în timp ce adăugând o notă distinctă atletic. Design expresiv din 2012 Mercedes-Benz AMG SLK55 Ambele eye-catching şi inconfundabil.
SLK55 AMG Mercedes-Benz este întruchiparea perfectă a creanţei noului brand AMG sau "Performanţă de conducere": în segmentul compact roadster de înaltă performanţă, nu există nimic de a compara combinaţiei de dinamica sportivitate corporale, superioara, tehnologie unica de înaltă şi consum redus de combustibil. SLK55 AMG accelerează de la zero, rate la 60 mph in 4.5 secunde, si atinge o viteza de top de 155 mph (limitata electronic).
Sprijin pentru stabili noi standarde de eficienţă a combustibililor pentru a V8, motorul de 5,5 litri combină cifrele de consum energetic redus cu livrare superioară şi de evacuare tipic marait Toţi care doar o mare-deplasare opt cilindri poate produce.
În conformitate cu "AMG Performance 2015" strategie, noul motor V8, continuă să reducerea consumului de combustibil Atât emisiile de modele comune şi nou peste următorii câţiva ani - în timp ce atinge noi culmi cu cererea foc central sau "de performanţă de conducere". La Sametime, AMG asemenea, sa demonstreze responsabilităţii sale sociale, cu motorul M152.
Aspirate natural nou cu opt cilindri biturbo V8 Strâns legate de
Noul M152 este bazat pe M157 AMG 5.5-litri V8 biturbo Prezentat în 2010, toate competenţele de care E63 AMG, CLS63 AMG, S63 AMG si CL63 AMG. Numeroase caracteristici de design sunt identice, cum ar fi deplasarea, alezaj / accident vascular cerebral, distanta intre cilindri, oprire ECO / Sistem de pornire şi de tehnologie de injectie directa pe benzina. Caracteristici distinctive includ noul M157 faţă de aerul de admisie conductele, capete de cilindru noi, unitatea de supapa modificat, adaptat un sistem de alimentare cu petrol si un carter optimizat.
Combinaţie exclusivă de tehnologii avansate
High-tech motor M152 orbeşte, cu o combinaţie de tehnologii avansate, care este de neegalat oriunde în lume. Nr motor pe benzina de alte caracteristici injecţie directă la o presiune de 2900 psi, spray-ghidat de ardere şi injectoare piezo, toate coroborat cu harta A controlat cilindri de închidere, un carter integral din aluminiu, cu "spectacolul" miere, tehnologie robinet patru cu arborele cu came continuă de ajustare, un raport de compresie ridicat de 12.6:1, o oprire / Sistem de pornire şi de gestionare a generatorului - în timp ce turatii la o viteză maximă de aproximativ 7000 rpm. Toate aceste caracteristici conduc la eficienta termodinamica ridicat care este esenţială pentru eficienţa consumului de combustibil si emisii reduse de evacuare. Folosind un mare-deplasare, natural aspirat cu opt cilindri, cu închidere cilindru rezolvă compromis între mare putere / cuplu de livrare şi cifrele consumul redus de carburant.
AMG de Management cilindru
AMG Cilindrul sistem de închidere de gestionare a cilindrilor - complet dezvoltate de Mercedes-AMG - îmbunătăţeşte semnificativ eficienţa: cilindri doi, trei, cinci şi opt sunt tăiate sub sarcina partiala off, care reduce considerabil consumul de combustibil. În formă similară, aceasta tehnologie este folosita de asemenea in motoare de 750 CP V8 de second hand in Formula 1. Axa joacă un rol major pentru eficienţă De asemenea, la apogeul de motor de curse, doua sau patru din cele opt cilindrii sunt tăiate CE atunci când viraje la viteză mică, în mod constant pentru ture de siguranţă pentru automobile sau se opreşte groapă.
Cilindru funcţie de închidere este disponibil pe o gamă largă turaţie a motorului 800 - 3600 rpm în cazul în care conducătorul auto modul de transmisie selectat are "C" - Eficienta controlată. Meniul principal AMG în panoul de bord, informează dacă cilindrul conducătorului auto oprire este activ, şi dacă motorul este pornit în patru sau opt cilindri modul prezent. Nu mai putin de 170 lb-ft de cuplu este încă disponibil în patru cilindri modul - putere suficientă pentru a asigura o multime de accelerare în cele mai multe situaţii de conducere. Imediat ce arborele conducător auto are nevoie de mai multă putere şi lasă gama de sarcina partiala, cilindrii doi, trei, cinci şi opt sunt activate. Trecerea de la patru la funcţionarea cu opt cilindri este imediată şi imperceptibil, care duc la nici o pierdere sau ocupant confort. La o turaţie a motorului de 3.600 rpm, procesul de activare nu ia în mai mult de 30 de milisecunde.
Supape închisă, de livrare de combustibil şi cu aprindere prin dezactivat
Cilindrul de închidere este posibil de sistem inteligent de management al motorului, cu 16 actuatori şi un sofisticat sistem de alimentare de ulei hidraulic compensatoare în cap cilindru. Servomotoarele compensatoare sunt integrate în cap cilindru, admisie şi evacuare şi să păstreze supape şi cilindri doi, trei, cinci şi opt cilindri Cand este inchis oprire este activ. La Sametime de alimentare de carburant şi de aprindere sunt dezactivate. Această modificare nu numai Permite pierderile de încărcare a patru cilindri care urmează să fie dezactivate reduse, dar de asemenea, creşte eficienţa de celelalte patru cilindri. Acest lucru se datorează faptului că punctul de operare este transferat la gama de încărcare mai mare. Servomotoarele sunt compacte şi uşoare, alocarea funcţionarea valvetrain swing Taut şi viteze de până la 7.200 rpm.
All-carter din aluminiu cu garnituri cilindru Silitec
Blocul motor al AMG nou, de 5,5-litri V8 dispune de o construcţie allaluminum turnat sub presiune. Scăzut (uscat) 412 lbs greutate motor sau doar este rezultatul metodelor de compromisuri constructii usoare. Acoperă pentru rulmenti arborele cotit principala poartă sunt din fontă cenuşie, şi sunt boltite la carter, precum şi pe părţile laterale, de rigiditate ridicat.
Inele de pistoane sunt filmate de carbon pentru a reduce frecarea internă şi reducând uzura. Cast-în garnituri cilindru Silitec Asigurarea cu frecare redusă pentru cele opt pistoane. Unice "Spectacolul" de miere este o altă măsură pentru a reduce frecarea şi, prin urmare, consumul de combustibil: In acest proces sofisticat si complex, garnituri cilindru beneficia de un tratament de suprafaţă mecanică suruburi Când Deja în loc. Nu ar mai fi posibil cu miere axa cap cilindru instalat, o gramada de bling ochelari dispozitivul este fixat în carter. Garnituri cilindru Distort chiulasă ca în cazul în care au fost în loc, şi numai atunci sunt un tratament de suprafaţă mecanice. Ca urmare, orice denaturare statică a camasilor cilindrului provocate de şuruburi chiulasă TION stramta poate fi eliminat complet.
Alte măsuri pentru a optimiza eficienţa:
greutate optimizată, cu pistoane de construcţii turnat strat de aluminiu fusta pistonului
Orificiile de ventilaţie specială în carter
Controlate electric pompa de ulei sub presiune cu stagiu
pompa de ulei separate pentru cilindru de închidere ca o măsură controlabile, cu frecare redusa pompa de celule vane
Răcire a motorului mai ales eficiente Utilizarea cross flow principiul
Controlate electronic de presiune de combustibil, şi complet variabil al cererii legate între 1450 şi 2900 psi
Arborele cotit forjat si de calitate din aliaj de oţel 38MnS6BY se roteşte în cinci lagăre principale, contragreutati si opt HAS a fost optimizat pentru o rezistenţă la torsiune cu respect, inertie, mase mici de rotaţie şi o viaţă lungă de funcţionare. Un amortizor vâscos twomass montat în faţă, elimină Fiabilitate vibratii. Fiecare jurnal Biela pe arborele cotit transporta doua forjate, bare de cracare de conectare.
Tehnologia cu patru supape cu ajustare arbore cu came variabil
Camerele de ardere perfectă de încărcare este asigurată printr-un aport mare şi supapele de evacuare, de patru pe cilindru. Supapele de evacuare, toate care sunt supuse la sarcini termica ridicata, sunt goale de sodiu si de racire. Patru axe cu came opera 32 supape prin intermediul redus de întreţinere-, cu frecare redusa adepti Cam. Ajustarea cu came infinit variabila în cadrul-un interval de 40 de grade pe admisie şi evacuare laterale montate la sarcina motorului si turatia motorului, ceea ce duce la o producţie ridicată şi valorile cuplului. Aceasta prevede, de asemenea consistente ralanti la o viteză redusă. Depinde de viteza motorului, suprapunere supapelor poate fi variata pentru cea mai bună de carburant / aer de aprovizionare a camerelor de ardere si indepartarea eficienta a gazelor de eşapament. Ajustarea cu came variabil se realizează în interes hidraulic prin pivotant patru elemente de acţionare. Acestea sunt activate electromagnetic şi controlate de către unitatea de control a motorului. Arbori cu came sunt conduse de trei înaltă performanţă lanţ tăcut, considerentele Toţi care au avantaje din punct de vedere al zgomotului confort confort în comparaţie cu lanţuri cu role cilindrice.
Eficienţă controlat stop / start functie ca dotare standard
Eficienta Controlata stop / start functie contribuie la Continuarea consum redus de combustibil. Acest sistem este un echipament standard pe SLK55 AMG Mercedes-Benz şi activi în economie de combustibil de transport mode "C". După ce şoferul frânează la o oprire la un semafor roşu grapa, motorul V8 este oprit automat. Odată ce pedala de frână este eliberată sau accelerator este deprimat, motorul a fost reluat, iar masina Imediat boot este să se mute în afara repede. Tehnologia Intelligent prevede o procedură confortabilă şi imediate de pornire: un senzor arbore cotit recunoaşte direcţia de rotaţie şi înregistrează poziţia de odihnă de toate cele opt pistoane. Pentru un început automată a motorului, cilindru cu piston poziţie favorabilă trebuie să primeşte o injecţie sau arderea combustibililor introduceţi camera sa. Precis injectoare piezo-electrice ajuta foarte mult acest proces, deoarece fac posibilă mai ales începe rapid. M152 începe întotdeauna în opt cilindri operare.
Un înrămate "ECO", simbolul în meniul principal AMG prezinta driverul asta Eficienta Controlata stop / start funcţia este activă. Atunci când cilindru de închidere este activă, conducătorul auto este informat de către simbolul "ECO4", în timp ce "ECO8" reprezintă pentru opt cilindri operare. În cele două mai orientat către performanţă moduri de conducere "S" (Sport) şi "M" (Manual), stop / start functie este intotdeauna dezactivata. Dacă este necesar, şoferul poate opri De asemenea, în timp ce în "C", precum şi modul. În acest caz, nici un "stop / start", nici un "ECO" apare simbolul.
Gestionare alternator ajuta pentru a economisi combustibil
Un sistem de management al alternatorului aduce o contribuţie la economia de combustibil suplimentare: Ori de câte ori motorul V8 în depăşirea sau La frânare, energia cinetică este folosita pentru a încărca bateria, mai degrabă decât irosita sub forma de caldura. În toate modurile de funcţionare sau o combinaţie de bord Network Management Permite alternatorului şi sistemul electric să fie păstrate la o joasă tensiune.
Nou sport AMG sistem de evacuare cu clapete de evacuare integrat
AMG este în premieră cu un nou sistem de evacuare sport care dispun de o clapa de evacuare pe fiecare parte. Aceasta tehnologie rezolvă un compromis între o notă de evacuare emoţional de conducere în mod constant vie si un motor de sunet mai discret în gama de sarcină parţială. Principalul obiectiv al sound design a trebuit să realizăm o sinteza perfecta de performanţă perceptibil şi confort pe distanţe lungi Aceasta este o marca de Mercedes.
Fiecare dintre cele două amortizoarele spate are o clapă care este variabil activat bazează pe o logică de putere controlat depinde de cerinţa conducătorului auto şi turaţia motorului. La sarcini mici şi turaţii sub 2.000 rpm clapa rămân închise. Acest lucru face ca gazele de evacuare pentru a acoperi o distanţă mai mare şi a fluxului printr-un element de amortizare suplimentare, astfel încât asta sunetul motorului este placut supus şi frecvenţele perturbatori sunt efectiv ascunse - Rezultate Ting intr-un ton moale special în operarea cu patru cilindri Când cilindri de închidere activă.
În cazul în care ratele de driverul accelerat, flapsurile deschise la un unghi de 15, apoi 30 şi până la 50 de grade, astfel unele din gazele de eşapament care acoperă o distanţă scurtă, în timp ce mai urmează rămâne, umezită acustice cale Producerea o notă motor sonor. Sub sarcină maximă la viteze mai mari în modul de opt cilindri, Ambele clapete sunt pe deplin Deschis atât de asta ocupanţilor sunt printabile să se bucure de distincte musculare sau a altor sunet tipic AMG V8. Acest lucru subliniază potenţialul de performanţă al HP 415 cu opt cilindri AMG motor cu aspiratie naturala.
Cele două sport AMG sistemul de conducte de evacuare cu două ţevi de eşapament cromate duble Are un diametru de 2,56 inch de la colectoare la amortizorul de zgomot de pre-. Diametrul este redus la 2,36 inch de la amortizorul de zgomot pentru a pre-amortizoare de zgomot din spate.
Eficace cu noi tehnologii de conversie catalitică a emisiilor Dulapuri cu
Minima emisiilor de evacuare, conformitatea cu standardele specifice fiecărei ţări şi de un sunet caracteristic motorul - cerinţele pentru sistemul de evacuare sau noi, aspirat natural AMG 5.5-litri V8 motor au fost multiple şi complexe. SLK55 AMG 2012 Respectă cu Euro-5 curent standardele de emisii, precum şi îndeplinirea tuturor cerinţelor de pe piaţa americană (LEV-III standard, On-Board Diagnostic II).
Întrefier-izolate varietati asigura o reacţie rapidă convertor catalitic. Pentru spaţiu de eficienţă şi pentru a salva, acest convertor catalitic duo de design are o carcasă pe fiecare parte a vehiculului: Adiacent firewall, doua substraturi cu pereti subtiri ceramice sunt grupate introduceţi Fiecare locuinţă. Acest lucru face de configurare precedent, convertoare catalitice sasiului suplimentare inutile. Cele două Substraturi diferenţial ceramică pentru a asigura controlul emisiilor rapidă şi eficientă: o fata este acoperita cu paladiu, in timp ce un spate are o bimetalic paladiu şi rodiu sau de acoperire. Un senzor Lambda pe rand de cilindri este situat în faţa convertorului catalitic Fiecare locuinţă, şi există un diagnostic senzor lambda între fiecare dintre cele doua substraturi cu pereti subtiri.
Foarte variabile: AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC
Puterea este transmisa catre rotile din spate prin intermediul AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC transmisia automata Toate cele care oferă trei moduri de transmisie: "Eficienta Controlata" (C), Sport (S) şi Manual (M). Automată rev-matching funcţiile acestuia, precum downshifting În cazul în care scrisoarea, Intrerupere precis definite de aprindere si injectie Când upshifts sub sarcină maximă şi ori scurta schimbare increasefontsize recurs emotionala. O turbina dubla amortizor de torsiune cu pendul centrifugal montat la turaţia motorului şi Ajutor a minimiza vibraţiile în operarea cu patru cilindri, precum şi sporesc confortul.
Combinaţia perfectă: stil de conducere extrem de expresiv şi de croazieră confortabil
AMG suspensia sport AMG si cu frâne cu Vectorizare cuplu Direct-Steer Sistemul oferă atât dinamica impresionanta laterale, precum şi manipularea agil. Cautam pentru un stil de conducere extrem de agresiv sau de croazieră confortabil? Noul Mercedes-Benz AMG SLK55 este boot-abil să-şi sacrifice ambele. Bară de suspensie independentă cu strut resort rigide / Tuning amortizor, rulmenti strut cuplu pe puntea fata dispune rigiditate mai mare, la toate cele patru colţuri stabilizatoare rigida, precum şi o bomba mult mai negativ pe puntea spate in viraje viteze a dus la ruliului înaltă şi joasă în rapid S în formă de curbe.
În condiţii critice viraje, Frane Torque Vectoring produc o mişcare de rotaţie definit a vehiculului în jurul axei verticale în fracţiuni de secundă, prin forţa de frânare selectiv la roata din spate din interiorul curbei. Acest lucru duce la director SLK55 AMG Into the rândul său, cu precizie şi sub controlul deplin, fără nici un compromis în cazul în care performanţa este în cauză. Completarea Ting această caracteristică este AMG Direct-Steer Sistemul care sporeşte manipularea şi agilitatea în comparaţie cu standardul de direcţie, reducând în acelaşi timp şi cantitatea de efort fizic necesar Când parcare. Un nou servodirectie pompa de consumul de combustibil prin reducerea de ajutor Pentru a Energiei Utilizarea numai atunci când conducătorul auto este, de fapt de direcţie. În plus, AMG Direct-Steer sistemul are un parametru funcţii adaptate pentru a se potrivi suspensia sport AMG. Acest lucru duce la răspuns optim din poziţie centrală, se simt rutier restante şi de manipulare ascuţite, în toate situaţiile de conducere.
AMG-exclusiv 3-faza de control a ESP ® oferă opţiuni individuale, la simpla apăsare a unui buton: butonul ESP ® in consola centrala permite şoferului să aleagă între "ESP ON", "Manipularea Mode SPORT" si "ESP OFF". AMG de înaltă performanţă Sistemul de frânare pe plan intern HAS discuri de frana ventilate si perforate pe toate roţile, de măsurare, la 14.2. 1.4 în x. în faţă şi 13 la. x 0.9 inch la spate. Sistemul este caracterizat de capacitatea de reacţie restante, distanţe scurte de oprire şi o excelentă rezistenţă oboseală.
Pachet AMG Manipulare opţională pentru conducere doar dinamica mai mare
Disponibil opţional, de manipulare Pachetul AMG Îmbunătăţeşte sportivitate vehiculului chiar mai departe. Acesta comp se ridica o suspensie de performanţă AMG, cu reglaj mai rigide, un AMG blocarea diferenţialului spate osie, două bucăţi discuri de frână în faţă şi în trei spiţe AMG volan performanţă terminat în piele premium cu insertii de Alcantara ® în zonele de prindere.
Inconfundabil: design stil unic şi Întâlniri
Proporţiile clasice roadster cu caracteristici tipice de design AMG, precum şi un indiciu al SLS-se evidenţia izbitoare vizuale din 2012 Mercedes-Benz AMG SLK55. Designerii AMG au completat formularele de interesant de bază ale capota lungă, cu efect de seră poziţionat bine la partea din spate si din spate cu Coafura clare AMG tipic în faţă, laterale şi spate. Noul AMG faţă şorţ şi prizele de aer de mare are AMG specifice LED-lumini de zi. Inspirat de super-SLS masina sport, grila radiatorului are o mare largă, pozitionata central Mercedes-stele. În cazul SLK55 AMG, grătare în şorţul faţă şi stâlp cruce inferioare sunt vopsite într-un finisaj negru lucios. Întuneca farurile clare lentilă şi lămpi spate fumurii bicolor De asemenea, vin ca standard, exclusiv pe top-of-the game-modele V8. Farurile Bi-Xenon cu iluminare Curve active sunt, de asemenea, disponibile ca dotare opţională.
Grile de aerisire cu aripa faţă cromate în finlandeze nu sunt numai Amintind de SLS, dar de asemenea evoca amintiri din celebrul Mercedes-Benz SL 300 Roadster din 1950. "V8 AMG" Inscripţia de sub evidenţierea grila de top-of-the game-model cu opt cilindri din restul model de serie SL. AMG-specifice, panouri stil distinct pervazul lateral, designul continuă a şorţul din faţă la şorţul spate noi prin intermediul. Cu forma sa unic, cu inseraţi difuzor negru, precum şi cele trei finlandez cromat două ţevi de eşapament duble ale sistemului de evacuare AMG sport, aceasta da o nota de finisare a vehiculului Distinctive. Spoiler pe membru de trunchi, vopsite în culoarea caroseriei vehiculului, reduce portanta pe puntea spate şi prin urmare, măreşte stabilitatea conduceţi cu viteză mare.
Inspirat de SLS: de înaltă calitate, interior elegant
Funcţional, elegant, de înaltă calitate: design-ul interior al SLK55 Mercedes-Benz AMG De asemenea, Amintind de fratele său mai mare, SLS Roadster. Asociaţii cu masina super-sport sunt evocate curtoazie de aerisire patru în stilul de motoare cu reacţie, precum si consola centrala, terminat în aluminiu periat. Situat in centrul tabloului de bord este un ceas analog AMG specific oferind un design IWC. AMG volan performant, cu partea de sus sa aplatizat şi secţiuni de jos, au, de asemenea ornamente metalice, padele din aluminiu şi în zona aderenţă terminat în piele perforată. În mod clar-a aranjat panoul de instrumente AMG este perfect poziţionat în câmpul vizual al şoferului şi oferă patru instrumente circulare, cadrane, iar în meniul principal AMG Distinctive. Butonul pentru modurile de transport C, S şi M De asemenea, situat în consola centrală.
Scaunele sport AMG caracteristică suport optimizat lateral, si tapiterie din piele premium, cu AMG insigne în spătarele şi standardul AIRSCARF nivelul gatului sistem de încălzire.
Magical: acoperiş panoramic cu CONTROL SKY MAGIC
Hardtop retractabil standard, se deschide şi se închide în mai puţin de 20 de secunde, transformând roadster open-top a introduce un coupe închis-top, cu acoperiş rigid, la simpla apăsare a unui buton. Alternativ, un nuanţat policarbonat panou de acoperiş panoramic poate fi de asemenea aleasă. Treia varianta este o premiera mondiala - acoperiş panoramic cu CONTROL SKY MAGIC. Acest parametru acoperiş de sticlă la lumină sau întuneric ca necesare la apăsarea unui buton. Când este activată este aici este aproape transparent, oferind o pentru scurt timp în aer liber, cu experienţă în vreme rece. În starea sa întunecat oferă umbră bun venit pe acoperiş şi interiorul de la încălzire de până Previne de la razele soarelui intens. Cu alte cuvinte: o atmosfera confortabila la simpla apasare a unui buton.
Rame din cele trei variante sunt realizate de acoperis magneziu. Acest lucru face jurul valorii de 13 kg mai usor Fiecare prădător decât în modelul precedent, oferind masinii un centru de greutate mai jos - care beneficiază agilitatea. O alternativă confortabilă la standard de vânt-stop este AIRGUIDE noua pivotant opri eoliene. Pivotant aceasta distribuirea uniformă a aripi din material plastic transparent ataşat la toate care s-au întors de bare rollover. Avantajul: nici o instalare sau a efortului de eliminare necesare.
Poziţia excepţională: sisteme moderne de asistenţă la bord
SLK55 AMG stabileşte noi standarde în 2012 atunci când vine vorba de siguranţă: o întreagă serie de noi sisteme de asistenţă de sprijin conducătorului auto şi a contribui la securizarea poziţia AMG Roadster noului excepţionale în segmentul său. Echipamentul standard include noi, armat cu fibră roll-over bar, în două etape, airbag-uri sofer si pasagerul din fata, saci de cap, airbag-uri torace, airbag genunchi, reglare centura de siguranta cu limitatoare de forta centura, NECK-PRO crash-activ tetiere, în trei etape ESP ® şi de asemenea, atenţia ASSIST detectare somnolenţă.
Şi alte sisteme de asistenţă sunt disponibile la cerere:
DISTRONIC PLUS sistem de control de proximitate, acest kit Mentinerea automat o distanţă de vehiculul din fata, de frânare AMG SLK55 Mercedes-Benz de a se opri, dacă este necesar şi accelerarea asemenea Roadster din nou.
PRE-SAFE ® de frana Detectează pericolul acut al unei coliziuni din spate-end şi se pregăteşte pentru autonome de frânare. Sistemul este activ la viteze de 124 mph si 19 Intre Atunci când vehiculele se deplasează sunt detectate în faţa maşinii.
Trei generaţii: SLK AMG făcute de către
SLK55 AMG din 2012, este deja a treia generaţie de dinamic in exclusivitate realizate de AMG modelul Roadster. Totul a început în anul 2001 cu SLK32 AMG. AMG sale supraalimentat V6 motor cu o cilindree de 3.2 litri produce 349 CP si un cuplu maxim de 332 lb-ft - ca atare, SLK32 AMG a fost vehiculul cel mai puternic în rândul concurenţei.
La sfârşitul anului 2004, acesta a fost urmat de Mercedes-Benz AMG SLK55. Cu AMG sale de 5.5 litri V8, 355 CP şi 376 care a dezvoltat lb-ft de cuplu, aceasta tragere De asemenea, conducerea în segmentul său. Nici un alt vehicul din această clasă, oferind o mare-deplasare opt cilindri - şi Mercedes-AMG în mod constant a rămas fidel acestei filosofii cu modelul succesor. Noul SLK55 AMG 2012 va celebra SUA sale lansarea pe piaţă la începutul anului 2012.
Comentarii
Trimiteți un comentariu