Mercedes CLS63 AMG





Design interesant, performanţe de ultimă generaţie şi eficienţa revolutionara: aceasta este ceea ce noul Mercedes-Benz CLS63 AMG este despre toate.
Top-of-the-gamă versiunea coupe cu patru uşi este echipat cu noul motor V8 AMG a dezvoltat biturbo, oferind o putere maximă de până la 557 CP si 800 Nm de cuplu, precum şi AMG SPEEDSHIFT MCT 7 - viteza de transmisie sport. Pe partea de sus a acestui fapt, consumul de combustibil a vehiculului de 28,5 mpg reprezinta o imbunatatire de 32 la sută, comparativ cu modelul precedent (toate cifrele provizorii).
Combinaţia dintre un AMG RIDE CONTROL suspensie sport cu un sistem de amortizare controlat electronic şi ax din faţă nouă, recent dezvoltat de direcţie electromecanic AMG sport parametru, şi, de asemenea, opţional AMG ceramice de înaltă performanţă sistem compozit de frânare, este sinonim cu o dinamică maximă de conducere. Punct de vedere vizual, Mercedes-Benz CLS63 AMG impresioneaza cu aspectul său atletic şi exterioare distinctive si design interior. Caietul de sarcini Modelul standard include, de asemenea inovatoare cu LED-uri faruri de înaltă performanţă.
"Noul CLS63 AMG continuă povestea de succes a modelelor anterioare, AMG CLS55 AMG şi CLS63, care au încântat clienţii noştri din întreaga lume începând din 2004", în conformitate cu Källenius Ola, şef al Mercedes-AMG GmbH. "AMG CLS63 este un unic de inalta performanta masina - aceasta stabileşte noi standarde în design, performanta si eficienta."


Ca şi S63 AMG si CL63 AMG, de utilizare a Mercedes-Benz CLS63 AMG va beneficia de un centru de putere cu opt cilindri, desemnate pe plan intern ca M 157: AMG nou, de 5,5-litri V8 biturbo are o combinatie inovatoare de componente high-tech care, în plus faţă de spray-ghidat injectie directa de benzina cu injectoare piezo, includ de asemenea, un carter din aluminiu complet, tehnologia cu patru supape cu ajustare arborele cu came, aer / apă intercooling, gestionarea şi generator de stop / start de sistem. Cu o cilindree de 5461 cmc, motorul cu opt cilindri dezvoltă o putere maximă de 525 CP şi un cuplu de 700 Nm. În combinaţie cu pachetul AMG Performance, aceste cifre creştere de până la 557 CP si 800 Nm. Ambele variante ale Mercedes-Benz CLS63 AMG atinge performanţe excepţionale: accelerare 0 la 62 mph nevoie de 4.4 şi respectiv 4.3 secunde, iar viteza de top este de 155 mph (limitata electronic).
Diferenţa majoră între cele două unităţi de alimentare este creşterea maximă încărcare aer sub presiune 1.0 - 1.3 bar. În plus, AMG CLS63 cu pachetul AMG Performance are un speciale de înaltă calitate motor din fibra de carbon capacul.
Quantum Leap: reducerea consumului de combustibil cu 32 la sută

În ciuda unei creşteri de performanţă semnificativă în raport cu modelul precedent, care a avut un AMG natural aspirat de 6.3 litri V8 motor produce 514 CP si 630 Nm de cuplu, noul Mercedes-Benz CLS63 AMG este de aproximativ 32 la suta, mai economic - ceea ce reprezintă o cuantice salt înainte.

Consumul de combustibil de 28,5 mpg NEDC echivaleaza cu o putere de CO2 de 232 g / km. Datorita acestor cifre, noul Coupé V8 de la AMG nu numai subminează toate concurenţii săi direcţi în mici, dar rafinat cu patru uşi segmentul coupe de înaltă performanţă, dar este, de asemenea cu combustibil mai eficient decât semnificativ mai mic de la vehicule alimentate. Ambele variante au performanţe identice consumul de carburant şi emisiile de CO2.

Exclusiv: AMG SPEEDSHIFT MCT cu 7 trepte de transmisie sport
O contribuţie majoră la realizarea cifrelor de neegalat de consum a fost făcută de către AMG SPEEDSHIFT MCT cu 7 trepte de transmisie sport, o componentă utilizată exclusiv de la Mercedes-AMG. Spre deosebire de o transmisie automata conventionala, nu departe de transmisie MCT cu convertor de cuplu, în schimb, ea face uz de un compact, umed start-up ambreiaj. De asemenea, montate ca echipament standard este funcţia de stop / start: ea este permanent activă în eficienţă de transport este controlata ("C") modul, şi switch-motor cu opt cilindri atunci cand vehiculul se opreşte. În acelaşi timp, "C" înseamnă modul de asemenea, un "soft" de răspuns accelerator de set-up cu schimbarea rapoartelor convenabile şi la începutul anului; se deplasează în afara, în general, are loc în viteza a doua. Un verde "ECO", simbol în panoul de instrumente AMG prezinta conducătorul auto că funcţia de oprire / pornire este activ.
Motorul si transmisia veni peste ca mult mai agile în "S" (Sport), "S +" (Sport plus) şi "M" (Manual) moduri; în plus, funcţia de oprire / pornire este oprit. În "S" şi "M" moduri, sistemul de management al motorului suprimă parţial cilindrilor: aprindere a întrerupe şi injecţie sub sarcină totală duce la schimbarea rapoartelor, chiar mai repede decât înainte. Voce extrem de emoţionale sunt un efect secundar atrăgătoare a acestui proces fulger-rapid. Un sistem automat dublu-declutching funcţie şi funcţia RACE START sunt, de asemenea, incluse ca standard.

Autonom dezvoltat AMG Ride Control suspensie sport

Suspensie, de direcţie şi sistemul de frânare al noului CLS63 AMG completa sistemul high-tech unitate perfect. AMG RIDE CONTROL suspensie sport, cu popi suspensie oţel pe puntea faţă şi Struts suspensie pneumatică pe puntea spate, precum si controlul la nivel automat, este consolidată în continuare printr-un sistem de amortizare controlat electronic, se ajustează în mod automat, în funcţie de caracteristicile de amortizare condiţiile de drum şi reduce unghiul de rulare al organismului. Rezultatul: fulger-rapid de ajustare între un confort optim de conducere şi agilitate cel mai bun posibil. Şoferul poate comuta între modurile de suspendare a trei dintre "Confort", "Sport" şi "Sport plus" la simpla apăsare a unui buton.

Ax din faţă a dezvoltat autonom, cu un ecartament care este de 24 mm mai lat, este meciul perfect pentru direcţiei electromecanice nou dezvoltat AMG parametru sport. Acesta nu numai caracteristici de asistenţă putere variabila care se adaptează în funcţie de modul de suspendare, dar, de asemenea, contribuie la reducerea consumului de combustibil, deoarece sistemul de asistenţă de direcţie atrage numai energie atunci când vehiculul este efectiv directoare. Etapa 3-ESP ® are, de asemenea, opţiunile individuale setare - oferind astfel un avantaj clar atunci când vine vorba de combinarea placerea de a conduce cu siguranţă de conducere absolută.

AMG ceramice de înaltă performanţă de frânare sistem compozit disponibil ca opţiune

Deceleraţia f. bine chiar şi atunci când de conducere extrem de vioi este asigurată de către AMG de înaltă performanţă sistem de frânare cu 360 mm, ventilate şi discuri de frână perforate de jur imprejur. Tehnologie deosebit de rezistent, cu motor-testat compozit este utilizat pe puntea faţă. Opţional AMG ceramice de înaltă performanţă sistem compozit de frânare cu discuri de frână mai mari încă garanteaza un nivel mai ridicat de performanţele de frânare, precum şi masele nesuspendate mai mici. Bun contact cu drumul, între timp, este condiţia curtoazie din titan gri-pictat, de mare luciu AMG din aliaj uşor featuring un nou triplu-a vorbit de proiectare şi echipate cu pneuri 255/35 R 19 pe faţă şi 285/30 R 19 anvelope pe spate.

Construcţii de inteligent: face o contribuţie semnificativă la eficienţa

Cel mai inalt nivel de inginerie este, de asemenea, reflectată în corpul nou CLS63 AMG: construcţie inteligent aduce o contribuţie semnificativă la soluţionarea obiectivelor clasic în conflict de greutate redusă şi rezistenţă ridicată. La fel ca SLS AMG, Mercedes-Benz CLS63 AMG este dotat cu uşi oferind o constructie completa din aluminiu. Ele constau din panouri de aluminiu adânc trase cu profile extrudate, şi sunt în jurul valorii de 24 kg mai usor, comparativ cu uşi convenţionale din oţel. În plus, capota, aripile fata, capacul portbagajului, raft de învelitoare, de diferite secţiuni de sprijin, precum şi părţi majore ale şasiului şi a motorului sunt toate fabricate din aluminiu prea.

De ani-lumină înainte: farurile cu LED-uri de înaltă performanţă ca standard

Mercedes-Benz CLS63 AMG este de autoturisme primul din lume de a oferi LED de faruri de înaltă performanţă, care combină elemente interesante culoarea tehnologia LED - similare cu cele ale lămpilor de circulaţie diurnă - cu performanţa, funcţionalitatea şi eficienţa energetică a BI de astăzi generaţie-xenon. Dotare standard, pentru prima dată acest sistem prevede o lumină nouă Light System Inteligent dovedit deja la modelele Mercedes echipate cu faruri bi-xenon in combinatie cu tehnologie LED. Faruri, cu lămpi cu LED lor 71 în total, subliniază aspectul inconfundabil al CLS63 AMG. Specialistii lumina de la Mercedes-Benz au pentru prima dată a fost în măsură să folosească tehnologia LED-uri în Adaptive Highbeam Assist, rezultând într-un nivel cu totul nou de siguranţă în cazul conducerii vehiculelor pe timp de noapte.
Spre deosebire de primele vehicule echipate cu faruri cu LED-uri, fara compromisuri sunt acum necesare în ceea ce priveşte funcţionalitatea şi performanţă a tehnologiei de iluminare. Nu sunt argumente suplimentare pentru noua tehnologie, de iluminare cu LED-uri bazate pe: viaţa de funcţionare mediu al unui LED este de aproximativ 10.000 de ore, în jurul valorii de cinci ori mai mare decât cea a unei lumini xenon, în plus, farurile cu LED-uri cel mai apropiat aproximative temperatura de culoare de lumina zilei. Aceasta înseamnă că lumina LED-ul este în conformitate cu regimul normal de perceptia umana. Studiile au arătat că mai aproape de culoarea luminii artificiale vine la lumina zilei, tulpina este mai puţin pe ochi. Cu o temperatură de culoare de 5500 Kelvin, lumina LED-ul este mai aproape de lumina zilei (6500 K) de xenon lumina (4200 K). LED-ul de zi de conducere specifice AMG, de asemenea, sunt prezentate în două benzi de lumină caracteristice integrate în spoiler fata AMG.

Designul exterior inspirat de SLS AMG

Când este privit din fata, noul Mercedes CLS63 AMG evocă asociaţii cu SLS AMG - grila radiatorului, în special, cu steaua mare Mercedes şi în formă de aripă bare orizontale, pare să fi fost inspirat de Gullwing. Top-of-the-gama de modele AMG se distinge de celelalte variante CLS cu capota sale distinctive, mai largi, cu aparatori de noroi "V8 BiTurbo" logo-ul şi-o anumită spoiler fata AMG cu un membru negru cruce vopsit. Ochi-de capturare caracteristici la spate includ introduce difuzorul, buza spoilerului AMG pe capacul portbagajului, sport AMG sistemul de evacuare cu tevi de esapament duble cromate duble, şi - după cum, de asemenea, prezentate pe SLS AMG - foglamp spate integrat. Stilizarea caroseriei AMG se potriveşte perfect tipic contur CLS, care este, în esenţă caracterizează prin proporţiile elegant lung, linia de cădere laterală şi muscular masina sport-cum ar fi linia umerilor deasupra axei spate.

Atmosferă exclusivistă în interior

Aceasta filozofie, de asemenea, continuă prin consecvent în interior. Toate AMG de proiectare specifice şi caracteristici numirea completează în mod ideal, reproiectat interior CLS. Efectul wrap-around în cabina de pilotaj, cu linia de mare, care mătură de la uşa şoferului asupra sprijin panoul de instrumente şi pe la uşa pasagerului din faţă, este generos flancat de înaltă calitate, elemente de tapiterie - disponibil din lac negru lucios ca standard în top-of-the-AMG gama de model. Materiale de calitate şi de manoperă îndeplinesc cele mai înalte standarde şi foarte de ajutor pentru a garanta o atmosferă deosebit de exclusivist.

Gamă largă de numiri standard include, de asemenea, numărul de locuri AMG sport, din piele nappa, un nou cu trei spiţe AMG Performance volan cu padele din aluminiu şi secţiuni aplatizate sus şi jos, şi unitatea de antrenare AMG cu compact E-SELECT maneta selectorului de viteze.

Noi sisteme de asistenţă de conducere: siguranţă mai mare

Mai mult de o duzină de conducere sistemelor de asistenţă cu privire la noul CLS contribuie la prevenirea accidentelor rutiere şi a reduce severitatea unui accident. Assist Active Blind Spot Assist Pastrarea Active Lane sunt noi.
Active Blind Spot Assist avertizează şoferul în cazul în care detectează - cu ajutorul unor senzori radar cu rază scurtă de acţiune - că există un pericol de coliziune în cazul în care vehiculul este pe cale să schimbe benzile. În cazul în care conducătorul auto a ignora avertismentele şi vin periculos de aproape de vehiculul pe banda alăturată, Spot Assist Active Blind va interveni. Prin aplicarea forţei de frânare la roţile de pe partea opusă a vehiculului, prin intermediul Programul electronic de stabilitate ESP ®, o mişcare de giraţie este creat, care contracarează curs de coliziune.

Lane Assist Pastrarea activ este acum, de asemenea, legată de ESP ® pentru prima dată. Acest sistem intra in actiune în cazul în care conducătorul auto din greşeală galeriilor peste o linie de solid la dreapta sau la stânga de o bandă. În acest caz, Lane Assist Mentinerea Active frânele roţilor opuse si previne astfel de vehicul trec linia de demarcaţie. Un afişaj pe panoul de bord avertizează şoferul, în acelaşi timp. Dacă marcajele rupt banda sunt traversate, sistemul de control un generator de impulsuri electrice in volan care generează vibraţii pentru un timp scurt - un indiciu discret, dar foarte eficientă pentru contravireze imediat. Înainte de a intervine sistemul de frânare, volanul vibreaza mereu pentru a oferi un avertisment.

Design si tehnica: atlet exclusiv stil - un adevărat AMG

Distinctive, exclusiv, unic - de proiectare a noului CLS63 AMG poate fi descrisă în doar câteva cuvinte. Poziţia excepţională ocupat de cele patru uşi de înaltă performanţă Coupé reiese din momentul foarte ai ai pus ochii pe ea. Materiale de înaltă calitate, echipamente de standardul cuprinzător, şi o atmosferă dinamică tipice ale unei AMG sunt elementele definitorii ale interiorului design nou.

Pe plan extern, top-of-the-gama de modele AMG diferă de celelalte variante CLS, ca urmare a unor modificari vizuale specifice. Vedere frontală este dominată de grila radiatorului distincte, forma tridimensională a ceea ce este foarte aminteşte de SLS AMG. Steaua mare Mercedes şi proeminent în formă de aripă şipcă orizontale cu grila cromata sunt la fel de evocatoare a modelului pescăruş-aripa. Capota lunga, cu informatii de la ei contur în formă de V, la pachetul de puternic care se afla sub.

Spoiler fata AMG este, de asemenea, semnificativ puternic: datorită aporturile alimentare de extragere de aer laterale cu grile negre - flancat de LED-lumini de zi de conducere - şi priza de aer centrala cu cruce neagră strut pictate, se face pentru o adevărată cap-de cotitură caracteristica. Un alt element important din punctul de vedere din faţă sunt cu LED-uri de înaltă performanţă faruri. Caracteristica spoiler fata AMG continuă elegant în aripile largi, cu integrate "V8 BiTurbo" logo-ul. Lateral - care este definit printr-o interacţiune între liniile inovatoare şi zone, laterale "linia de cădere" şi, de asemenea, arcuri larg set roţi - primeşte o notă suplimentară de curtoazie dinamism de titan gri-pictat de înaltă luciu de lumină AMG jante aliaj, care sunt dotate cu un nou triplu-spiţe. Spiţe filigran oferă, de asemenea, o bucatica de generos dimensionate AMG de înaltă performanţă sistem de frânare.

La sfârşitul puternic în formă de partea din spate a Mercedes-Benz CLS63 AMG este un meci egal pentru faţă a autovehiculului şi de opiniile adverse: profilul interesant de spoilerul spate AMG cu inseraţi negru difuzor include, de asemenea tevi de esapament dubla duble cromate ale sistemului de evacuare sport AMG ca precum şi lampa de ceaţă spate. Lat bicolor lămpi spate cu tehnologie LED curbat şi inseraţi metalice largă pentru a face evidenţiază suplimentare vizuale.

Buza spoilerului AMG integrat armonios pe capacul portbagajului ajută la reducerea ridica la puntea spate cu aproximativ 26 la sută şi în urma îmbunătăţeşte manipularea la viteze mari.

O calitate excepţională de finisaj interior

Impresia din interior la deschiderea uşilor este definit de calitatea deosebita a termina şi "curbat" efect, care este tipică pentru CLS: o linie de mare mătură într-un arc de la uşa şoferului asupra sprijin panoul de instrumente şi peste la pasager uşa din faţă, asigurând un sentiment de securitate. Spectatori vor descoperi cea mai bună calitate a materialelor, de exemplu, în folosirea generoasă a elementelor de lac negru pian asieta. Până la şapte straturi de vopsea sunt aplicate şi în afara lustruite până la dorit de înaltă luciu finisaj este realizat. O notă chiar mai exclusivă poate fi da la interior cu elemente opţionale AMG tapiterie din fibra de carbon / lac pian negru.

Acelaşi lucru este valabil pentru tapiţerie de piele: scaune sport AMG, din piele nappa cu eco-cusatura caracteristica de design sport o calitate suprafaţă, care este deosebit de moale la atingere, ceea ce face orice călătorie în CLS63 AMG Mercedes-Benz o experienţă deosebit de plăcută. Conducătorul auto şi pasagerul din faţă scaunului sunt cazati in separate, nou dezvoltate scaune sport AMG cu reglaj electric, multicontur şi funcţii de memorie, de încălzire a scaunelor şi insigne AMG. Toate elementele de interior cu care şoferul intră în contact sunt finisate in piele. Trei culori de piele, şi anume negru, gri alpaca şi bej migdale, sunt disponibile pentru a alege de la. Cele doua scaune individuale din spate sunt proiectate pentru a se potrivi cu scaunele din fata sport AMG.

Noul volan AMG Performance, cu cele trei spiţe are padele din aluminiu, aplatizat secţiunile superioare si inferioare, precum şi zonele special în formă de aderenţă pe teren acoperit cu piele perforată. Cele trei-dimensional airbag capac este încorporat într-un element metalic tapiterie din "umbra de argint", a vorbit de jos a ceea ce are un design deschis. Doisprezece butoane multifuncţionale sunt folosite pentru a controla al funcţiilor infotainment. O caracteristica speciala este ceasul analogic de înaltă calitate care dispun de o "IWC Ingenieur" design cu sediul între guri de ventilatie centrale.

Culoare, de trei-dimensional afişaj cu logo-ul AMG bun venit

Cele trei tub în formă de instrumente a rundă din cabina de pilotaj în spatele volanului să furnizeze informaţii cu privire la temperatura lichidului de răcire şi capacitatea rezervorului (stânga), drum de viteză (centru) şi a motorului rpm (dreapta). Un punct culminant a instrumentelor exclusiv AMG CLS63 este colorat tridimensional TFT în centrul a vitezometrului, care salută conducătorul auto prin afişarea unui logo-ul AMG izbitoare atunci când uşa şoferului este deschisă. Instrumentele rundă veni cu un nou look, ace rosii, un 320 kmh scară vitezometru şi de asemenea, o caracteristică "AMG" şi "V8 Biturbo" logo-ul.

Meniul principal AMG, care este integrat în afişajul central al vitezometru, pot fi operate folosind butoanele de convenabil multifuncţionale de pe volan. Cele trei moduri de "Warm Up", "Set Up" şi "RACE" păzesc şoferul bine informat: "Warm Up" indică uleiului de motor şi temperatura lichidului de răcire, "Set Up", indică ESP ® mod curent, setarea bară de suspensie - " Comfort "," Sport "sau" Sport plus "- şi modul de transmisie -" C "," S "," S + "sau" M ". În "RACE" RACETIMER este gata, acest lucru permite şoferului să înregistreze timpi pe ture pe circuite de curse privat.

Unitatea de antrenare AMG, care este în unghi faţă de conducătorul auto, permite setări individuale care urmează să fie selectate pentru transmiterea MCT sport, funcţiile ESP ®, suspensie set-up şi modurile AMG unitate. Situat în consola centrală, E-SELECT selectorului de viteze, care se mândreşte cu un design compact, sportiv şi finisaj din piele, poate fi pur şi simplu nudged pentru a comuta direct între R, N şi D, toate datorita drive-by-wire. Blocare parcare, între timp, poate fi activată prin simpla apăsarea scurtă a P-buton.

Toate controalele din interior sunt finisate în înaltă calitate "umbra de argint" - de la butonul de înconjoară de pe unitatea de antrenare AMG şi comutatoare rotative pentru controlul automat al climei, pana la butoanele pentru funcţii, cum ar fi de încălzire a scaunelor sau PARKTRONIC.

Alte echipamente standard include:




AMG panourile usilor din oţel inoxidabil periat

Sport AMG pedale din oţel inoxidabil cu cauciuc ştifturi

automat de climatizare de lux THERMOTRONIC

Unul dintre punctele culminante ale figuranti atractiv este pachetul opţional AMG Performance, care este disponibil pentru AMG Mercedes-Benz CLS63. Aceasta cuprinde:




o creştere în producţia de vârf de 24 kW (32 CP), precum şi în cuplul maxim de 100 Nm; autentic fibra de motorul AMG de carbon acoperi

fibra de carbon veritabil buza spoilerului AMG pe capacul portbagajului

vopsite in rosu de frână etriere

AMG volan Performanţă cu insertii Alcantara ® în zonele de prindere

Extra-exclusive opţionale sunt disponibile, de asemenea, de la AMG Performance Studio:




AMG Ride Control Performanţă bară de suspensie

Uşoare forjate AMG din aliaj uşor dispune de un design cu 5 spiţe duble şi echipate cu pneuri 255/35 R 19 în faţă şi 285/30 R 19 anvelope la spate

AMG spate diferential de blocare ax printr-o acţiune de blocare 40 la sută

AMG ceramice de înaltă performanţă de frânare sistem compozit

AMG exterioară de carbon pachet

AMG asieta elemente din fibra de carbon / lac piano black

Panouri iluminate AMG portierelor

Pachetul AMG şoferului (include restricţii de viteză de top la 300 km / h, participarea la curs de formare la driverul de conducere AMG Academiei)

designo: tailor-made individualitatea

O serie unica de numire detalii sunt disponibile din gama AMG designo pentru CLS63 care clienţii le pot folosi pentru a reflecta stilul lor personal.

Gamă largă de finisaje exclusiva de vopsea, tapiterie din piele, elemente asieta si volane prevede pentru proverbiala tailor-made individualitatea. Sapte culori designo, inclusiv două finisaje vopsea mata, poate fi combinat cu zece culori de piele designo. Alcantara ® plafon, disponibil în trei nuanţe de culori, completeaza aspectul perfect.

Alte extra opţionale includ (extracte):

Parcare Active Assist
Loc Active Blind Assist
Ambient de iluminat
COMAND APS sistem multimedia
Radio digital (DAB)
Conducerea vehiculelor de asistenţă Pachetul Plus (DISTRONIC PLUS, BAS PLUS, PRE-SAFE ® de frână, Lane Assist spot Menţinerea activă şi Active Blind Assist)
Limitei de viteză Assist
Harman Kardon ® Logic7 ® sistem de sunet surround
KEYLESS-GO pachet
Media interfaţă
Night View Assist Plus
Presiunii în anvelope Sistem de monitorizare
Cameră video pentru marşalier
Numărul de locuri din fata climatizate
Lane pachet de urmărire (Lane Keeping Assist spot şi Blind Assist)
TV tuner
Special concepute "Edition 1", cu finisaj vopsea mata
De asemenea este disponibil specială limitată "Edition 1" versiune a Mercedes-Benz CLS63 AMG. Terminate în noul manganite SHAPE gri mat vopsea, "Edition 1" dispune de o serie de detalii special concepute pentru interior de înaltă calitate. La deschiderea uşilor, primele elemente pentru a prinde ochi sunt scaunele sport AMG: "corteccia perla" designo din piele se caracterizează printr-un finisaj metalic strălucitor suprafaţă. Tapiţeria plafonului, A, B, şi C-piloni, precum şi copertine, sunt finisate în antracit Alcantara ®, în timp ce fibra de carbon / lac negru lucios AMG elemente asieta de ajutor pentru a da interiorului o atmosfera funcţional. A face, de asemenea, un meci perfect pentru scaunele din piele designo sunt floormats designo din velur negru, oferind designo insigna şi piele designo inseraţi în "corteccia perla".

Şasiu şi sistem de frânare: Agile, dinamic, exclusiv

Mercedes-Benz CLS63 AMG, de asemenea, ocupă o poziţie excepţională în domeniile de suspendare şi a sistemului de frânare. Amestec exclusiv de AMG RIDE CONTROL suspensie sport, electromecanice de direcţie AMG sport parametru şi AMG de înaltă performanţă sistemului de frânare garantează un nivel ridicat al dinamicii de conducere, înfricoşătoare şi agilitate, în acelaşi timp renumitul confort Mercedes în timpul călătoriilor lungi.

Pentru CLS63 AMG, inginerii AMG a dezvoltat un nou AMG Ride Control suspensie sport care este caracterizat de un grad ridicat de variabilitate. O bară de suspensie oţel este folosit la partea din faţă, şi un sistem de suspensie pneumatică toate-la spate. Aceasta solutie garanteaza un răspuns sensibil de la izvoarele din faţă în timp ce vehiculul este păstrat la o înălţime constantă datorităTop-of-the-line modelul AMG diferă de celelalte variante cu CLS sale suspensie fata nou dezvoltat de trei legătură într-cu ecartament mai larg - a crescut cu 24 mm, la 1623 mm, în comparaţie cu CLS 500. În combinaţie cu transportatorii hub nou pentru bomba negativ mai mult în faţă, aceasta le oferă aderenţă mult mai mult atunci când se iau curbe la viteze mari.

O altă caracteristică a AMG RIDE CONTROL suspensie sport este un sistem controlat electronic de amortizare: sistemul variază caracteristicile de amortizare instantaneu în funcţie de situaţia de conducere, viteza de deplasare şi statutul de sarcină, reducând unghiul de rulare al organismului. Pentru conducătorul auto acest lucru înseamnă ajustarea instantanee, continuu variabilă între cea mai mare agilitate posibilă şi confort optim rulare - în funcţie de stilul de condus şi de ruta. Amortizarea poate fi, de asemenea, ajustat individual apăsând butonul corespunzător în unitatea de antrenare AMG. O simpla apăsare a unui buton este tot ce trebuie pentru a comuta electronice de la "Confort" la "Sport" sau "Sport plus". Modul selectat este afişat în panoul de instrumente AMG.

"Comfort" oferă un răspuns sensibil cu caracteristici de amortizare moale, în timp ce răspunsul amortizoarelor este o medie de 40 la sută mai ferm în "Sport". "Sport plus" este ideal pentru ture provocatoare pe o pista de curse: în plus faţă de forţa de amortizare mai mare, acest mod vine cu algoritmi de control specifice care au fost adaptate pentru un stil de conducere sportiv incontestabil pe suprafeţe rutiere nivel. Dinamica de conducere a Mercedes-Benz CLS63 AMG poate fi upgradat fabrică chiar mai departe ex: extra-exclusive opţionale disponibile de la AMG Performance Studio includ o suspensie mai rigida performanţă, usoare forjate AMG din aliaj uşor şi, de asemenea, o punte spate cu blocare a diferenţialului de 40 la sută blocare acţiune.

Unsprezece senzori pentru controlul electronic al amortizoarelor

Control electronic al amortizoarelor utilizează patru senzori pentru a monitoriza permanent unitatea si un cuplu de frânare, împreună cu unghiul de virare şi acceleraţie laterală. Patru senzori de poziţie sunt, de asemenea, folosite pentru a determina înălţimea plimbare şi pentru a stabili direcţia de mişcare. Trei senzori de acceleraţie a ajuta la identificarea ruliului absolută. Electronice de control puternic care interacţionează în mod constant cu motorul şi unităţile de control de transport instantaneu regla forţele la amortizoare patru.

Noi componente axă de direcţie şi mai directă

Componentele de înaltă calitate axă, făcute în cea mai mare parte din aluminiu, sunt dovezi suplimentare ale migală reproiectat AMG RIDE CONTROL suspensie sport. Knuckles nouă direcţie, brate, rulmenti strut cuplu şi lagăre capul în faţă, oferă stabilitate în plus şi de contact rutier îmbunătăţit. O greutate optimizată, stabilizator de mai groasă tubulară reduce înclinarea laterală, pe repede S-în formă de curbe. Suspensia spate a fost de asemenea în mod substanţial refăcut în interesul stabilităţii manipulare îmbunătăţită: tije noua piesa, push-pull tije şi monturi mult mai rigide pentru subcadru - pe care puntea spate este montată - traduce în dinamica imbunatatita la viraje. Cinematica AMG specifice şi elastokinematics nou pe ambele axe, de asemenea, creşte considerabil de precizie în timpul virajelor - o solutie care sa dovedit deja pe C63 AMG.

Raportului noi, mai direct electromecanice de direcţie

Acest lucru este completat de electromecanic nou dezvoltat de direcţie AMG parametru sport: cu un raport de direcţie (14:1), care este de 22 la suta mai directă decât cea a altor modele CLS, şi în legătură cu asistenţa putere variabila care se adaptează în funcţie de modul de suspendare , se prevede pentru manipularea hotărît agilă la viraje. În plus, electromecanic de direcţie sport AMG parametru face, de asemenea, o contribuţie importantă la eficienţa, deoarece functia de asistare a direcţiei necesită doar o putere, când conducătorul auto conduce efectiv. Comparativ cu modelul anterior cu regulate de direcţie hidraulic, aceasta permite economii de până la 0,3 litri / g 7 CO2 per 100 km (NEDC combinat) care urmează să fie atinse.

În sistemul de direcţie nou transmisia de cârmă şi sprijinirea servo-motor forma o singură unitate compactă şi sunt montate anterior pe un cadru de sprijin extrem de rigid şi low-greutate integrantă, din oţel de înaltă rezistenţă, care este poziţionat în partea din faţă a roata centru linie. Unitatea de înaltă performanţă de control al proceselor de o varietate de parametri capturat de senzori - inclusiv viteza vehiculului, unghiul de virare, viteza de direcţie unghi, acceleraţia laterală şi, de asemenea, subvirarea / supravirare caracteristici - şi într-o fracţiune de secundă calculează forţele care conducătorul auto are nevoie de la intrare în direcţie în diferite situaţii de conducere - de la parcare la conducere autostradă de mare viteză. Activă amortizare sporeşte sentimentul de siguranţă atunci când de conducere în linie dreaptă la viteză mare.

AMG-soluţii specifice pentru precizia direcţiei îmbunătăţită şi dinamica de conducere

O soluţie AMG specifice a fost pus în aplicare în formă de caracteristicile fixe, programate asistenţă putere. În modul de suspendare "C", de direcţie AMG sport parametru are un simt confortabil, oferind un nivel mai ridicat de asistenţă de direcţie. În "S +" modul, pe de altă parte, şoferul va discerne asistenţă de direcţie redus - care tinde să conducă la un sentiment mai bun drum. Aceasta, la rândul său, rezultat în urma îmbunătăţite şi precizia direcţiei. Un alt AMG exclusive este interacţiunea dintre noi şi de direcţie în 3 etape ESP ®: conducătorul auto se va simţi în cazul în care vehiculul începe să subvirarea datorită o suprapunere definit de un moment de direcţie mai devreme decât cu un sistem de direcţie regulat putere. În "ESP SPORT" si "ESP OFF", algoritm de control speciale ajută şoferul pentru a realiza o mai curat derapaje unghi.

În plus faţă de directie mai precisa si un simt mai confortabil la volan, o noua servodirectie electrica oferă o gamă largă de avantaje suplimentare. Asistenţă de alimentare rămâne disponibil atunci când motorul este în staţionare, de exemplu - un algoritm prin care se asigură că motorul cu ardere nu se solicită să porniţi în ECO start / stop modul atunci când conducătorul auto este în mişcare doar volanului în timp ce vehiculul este oprit. Sistemul de direcţie nouă, de asemenea, a permis punerea în aplicare a "Park Assist Active" funcţia de parcare automată şi ameliorează tulpina pe driverul pe suprafaţa drumului, ce panta distanţă faţă de bordură.

Sistemul de direcţie nouă, de asemenea, ajută la frânare pe o suprafaţă cu mult diferite aderenţă (frecare suprafaţă split). Senzori recunosc giratie iminentă în cazul în care vehiculul începe să rândul său, în spre partea de bandă cu aderenţă mai bună. Prin suprapunerea de un moment de direcţie conducătorul auto primeşte un impuls de a contravirarea. Dacă el / ea acţionează în acest semnal, momentul de direcţie este retrasă. Implementarea director Assist privind suprafeţele de frecare pe părţi poate contribui la îmbunătăţirea atât stabilitatea direcţională şi, de asemenea, scurtarea timpului de frânare.

Etapa 3-ESP ® cu funcţie de Sport

Etapa 3-ESP ® este, de asemenea, în mod constant adaptat la calităţile superbe dinamice ale CLS63 AMG: Programul Electronic de Stabilitate sprijină trei strategii individuale de control la simpla apăsare a unui buton: butonul ESP ® în unitatea de antrenare AMG permite şoferului să aleagă între "ESP ON", "ESP SPORT" si "ESP OFF" - cu modul activ figurează în cadrul afişajului de panoul de instrumente AMG. În "ESP ON", debutul de instabilitate de manipulare duce la frânarea de intervenţie la una sau mai multe roţi, însoţită de o reducere a cuplului motor.

Apăsând scurt butonul de ESP ® activeaza "ESP SPORT". În acest mod de intervenţie de frânare pentru a contracara supravirare sau subvirare, precum şi reducerea de însoţire în cuplul motorului, permite un prag mai mare şi dinamică, de exemplu, unghiurile corespunzătoare drift - astfel plăcerea de conducere în mod semnificativ creşterea. De operare pedala de frână restabileşte toate funcţiile normale ESP ®. Presiune prelungită pe butonul ESP ® activeaza "ESP OFF". Din motive de manipulare dinamica, nu există nici o reducere în continuare în cuplul motorului - cu rezultatul că plăcerea de a conduce este crescut chiar mai mult. "ESP OFF" ar trebui să fie utilizat numai de către şoferi experimentaţi pe pistele de curse dedicate. În acest mod de asemenea, de operare pedala de frână restaurează toate funcţiile normale de ESP ®.
Logica sistemului de tracţiune este activă în toate cele trei moduri ESP ®. Dacă una dintre roţile motoare începe să se rotească, presiunea de frânare specifice se aplică pentru a crea efectul practic de un sistem de blocare diferenţial mecanic. Acest lucru înseamnă că puterea motorului este transferata la drum chiar mai eficient.
Noi compozite ceramice de inalta performanta sistemului de frânare disponibil ca opţiune
Aşa cum v-aţi aştepta de la un AMG de înaltă performanţă masina, noul Mercedes-Benz CLS63 AMG, de asemenea, vine cu un sistem ultra-performant de frânare. Discuri ventilate si perforate de frână cu un spaţiu generos de 360 ​​mm diametru sunt montate fata si in spate. Datorită subliniază speciale cu care se confruntă, discuri fata particularitate a tehnologiei compozit care a fost încercate şi testate în motor de curse pentru a ajuta la compensarea vârfurilor de temperatură mai eficient. Gri-etriere de frana vopsite cu litere AMG alb şi cu şase pistoane (fata) si cu patru pistoane tehnologie (spate) furnizează receptiv, rezistente la decolorare decelerare şi la distanţe extrem de scurte de oprire.
AMG compozite ceramice de înaltă performanţă frânele sunt disponibile ca o opţiune şi sunt mulţumită de recunoscut instantaneu la "carbon AMG ceramice" logo-ul pe etriere de frână. Datorita materialelor de construcţii şi tehnologii de producţie utilizate pentru fabricarea de discuri din fibra de carbon-ceramice armat într-un vid la 1700 de grade Celsius, discuri ceramice sunt mult mai greu. Acest lucru nu numai că măreşte durata de viaţă de multe ori peste faţă cu un disc de fier turnat gri, dar, de asemenea, rezistenţa lor la sarcini extreme şi de căldură. Rezultatul este extrem de scurte distantele de oprire, un punct de presiune exact rezistenta la decolorare si cu mult mai mare chiar şi în condiţii de funcţionare extreme. Discurile ceramice mai mari - din faţă: 402 x 39 milimetri; spate: 360 x 32 mm - caracteristică, de asemenea, un design compozit şi sunt conectate cu o montură radial plutitoare la un castron de aluminiu.
Comparativ cu discuri de frână compozite conventionale, discuri de frână ceramice sunt în jurul valorii de 40 la sută mai uşoare. Reducerea în continuare a maselor nesuspendate nu numai stimulează dinamica condusului şi agilitate, dar, de asemenea, imbunatateste raspunsul de direcţie, precum şi confortul în timpul călătoriei şi caracteristicile de contact. Etriere cu sase pistoane fixe sunt montate în partea din faţă, cu o suprafaţă garnituri de frână de 2 x 154 cm2; patru pistoane etriere fixe cu o suprafata garnituri de frână de 2 x 73 cm2, sunt folosite la partea din spate.
Numeroase functii ale sistemului de frânare de înaltă performanţă sporesc confortul şi siguranţa. Ia funcţia HOLD practic: dacă CLS63 AMG a ajuns la un stop, soferul pur şi simplu trebuie să apăsaţi pedala de frână un pic mai ferm. Vehiculul este acum deţinută de frână - chiar dacă şoferul ia piciorul de pe pedala de frână. Acest lucru împiedică vehiculul din neintenţionat de rulare înainte în stop-and-go de trafic sau din neatenţie de rulare din nou pe o pantă în sus. Funcţia HOLD este dezactivat automat când vehiculul este condus înainte. O altă caracteristică utilă vine in forma de deal-asistenţă la pornirea. În cazul în care tehnologia senzorilor detectează faptul că şoferul a oprit pe o pantă, presiunea de frânare este automat menţinut constant pentru o perioadă scurtă de timp. Acest lucru înseamnă că CLS nu va face revenirea şi conducătorul auto să aibă suficient timp pentru a comuta de la frână la pedala de acceleraţie, fără a fi nevoie să folosească frâna de parcare.
În cazul în care conducătorul auto brusc trece de la acceleratie la pedala de frână înainte de frânarea de urgenţă, sistemul de frânare creşte presiunea în liniile de frână şi se aplică plăcuţele de la discurile de frână, astfel încât să poată aderenţă instantaneu cu toată forţa atunci când pedala de frână este apăsat. Sistemul de frânare suporta standardul fit de asistenţă prin intermediul acestui "grund". Alte caracteristici standard includ funcţia de frână de uscare, care foloseste impulsuri scurte de frânare pentru a se asigura strat de apă de pe discurile de frână este eliminat în condiţii de umiditate, astfel îmbunătăţind considerabil capacitatea de reacţie a frânelor.
Greutate-optimizat "Flow Formarea" AMG Jante din aliaj uşor
Recent dezvoltat AMG din aliaj uşor aduce o contribuţie semnificativă la manipularea dinamica a Mercedes-Benz CLS63 AMG. Ca si pe SLS AMG, acestea sunt produse de noul "deformare" proces. În timpul acestui proces de producţie, la cald în zona de bază jantei face pentru o structura materialului dens, îmbunătăţind astfel durabilitatea pe termen lung. Acest lucru înseamnă, de asemenea faptul că peretele inferior grosimi pot fi realizate. Economisire greutate de până la 0,8 kg pe roţi în comparaţie cu convenţionale de jante din aliaj uşor reduce masele nesuspendate, îmbunătăţirea în continuare a dinamicii de manipulare şi confortul suspensiilor.
Coupé este echipat standard cu titan gri-pictat roţi dispune de un finisaj de înaltă luciu şi noi triple-spiţe. 9.0 x 19 roţile din faţă sunt echipate cu formatul de 255/35 R 19 anvelope de dimensiuni, în timp ce 10 x 19 Jante format din spate vin cu 285/30 R 19 anvelope de dimensiuni. Disponibil ca dotare opţională de la AMG Performance Studio sunt AMG din aliaj uşor forjat intr-un design cu 5 spiţe duble şi vopsite în culoarea gri titan, cu un finisaj lustruit. Ei vin cu 255/35 (faţă) şi 285/30 R 19 (spate) R 19 la nivel de bază pneuri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mercedes Slk AMG 2011

Carl şi Bertha Benz Film Istoric 2011