Mercedes-Benz SLS AMG Roadster


AMG prezintă un nou vis-auto: 2012 Mercedes-Benz SLS AMG Roadster. Aceasta super masina sport thrills cu o combinaţie perfectă de placerea de a conduce open-top, dinamica remarcabilă de conducere şi de construcţii uşoare sofisticate. 2012 SLS AMG Roadster isi va face debutul SUA in toamna 2011.








Tehnologic evidenţiază din 2012 SLS AMG Roadster includ un organism spaceframe din aluminiu, un AMG de 6.3 litri V8 motor frontal-mijlocie, cu lubrifiere cu carter uscat dezvolta o putere maxima de 563 CP şi 479 lire-picioare de cuplu, un ambreiaj cu sapte viteze dual transmisie transaxle şi o suspensie sport cu brat dublu de aluminiu - toate din care va ridica pulsul de entuziaşti masini sport oferind în acelaşi timp dinamica remarcabilă de conducere şi de plăcerea de a conduce.

În partea de sus tesatura moale compact al Mercedes-Benz SLS AMG Roadster se deschide şi se închide în câteva secunde doar unsprezece, şi pot fi operate în mişcare, la viteze de pana la 31 mph (50 km / h). Noul Adaptive AMG Sport Suspensie cu controlat electronic de amortizare este disponibil ca un extra opţional atractiv. Acesta permite caracteristicilor de amortizare a fi modificate prin simpla apăsare a unui buton. Utilizarea AMG DRIVE UNIT, conducătorul auto a SLS AMG Roadster este, prin urmare, posibilitatea de a alege de configurare suspendarea lui proprii. Trei moduri sunt disponibile: "Comfort", "Sport" şi "Sport Plus".

"AMG Performance Media" este o caracteristică unică nou: acest inovatoare, motorsport-inspirat sistem multimedia ofera o combinatie de neegalat afişează numeroase telemetrice, cum ar fi acceleraţia laterală şi liniară, date diferite motor şi timpi pe ture pe o pista de curse.

Dr. Dieter Zetsche, preşedinte al consiliului de administraţie al Daimler AG şi CEO al Mercedes-Benz Cars: "Roadster SLS este o super masina sport, crucişător şi foarte de dorit vis-auto toate într-un În felul său distinctiv, continuă. succesiune de automobile iconic şi incitante sport de la Mercedes-Benz. "

Ola Källenius, preşedinte al Mercedes-AMG GmbH: "sistematică constructii usoare, performanţe remarcabile şi un design uimitoare combinată cu plăcerea senzuală în aer liber de conducere - noul Mercedes-Benz SLS AMG Roadster intruchipeaza perfect filozofia AMG de inginerie german si maiestria. Modelul Gullwing-a încântat deja iubitorii sporturilor de masini din intreaga lume, iar acum varianta decapotabila este obligat de a provoca o senzaţie. "

Pure design roadster cu proporţii perfecte

Noul Roadster adaugă un al doilea interesant vis-masina de familie SLS AMG. Şeful de design de la Mercedes-Benz, Gorden Wagener: "Ca şi în modelul Gullwing, design curat, atletic atrage imediat ochiul Fie cu acoperişul închis sau deschis, Mercedes-Benz SLS AMG Roadster este un deliciu vizual impresionant.!" Proporţiile perfecte sunt deosebit de memorabil: o capota lunga, cu efect de seră poziţionat bine la spate şi un capăt scurt din spate. Plus prelungirea automată a aripa spate, cu ampatament lung, ecartament lat şi consolele scurte - pe scurt, convertibile SLS AMG emana de performanţă fără efort şi o charisma autentic. Secţiunile pronunţat umăr amintesc de muşchii încordaţi, şi sugerează putere pură, în combinaţie cu roţi mari - 265/35 ZR 19 (faţă) şi 295/30 ZR 20 (spate). AMG atractiv Sepang finisaj maro vopsea metalizata si-greutate roţi optimizate forjate într-un design cu 10 spiţe, vopsite în negru mat cu o flanşă jantei mare-luciu, sunt disponibile ca extra noi opţionale.

Caracteristici care aminteşte de 300 SL Roadster, clasic vis-auto din anii 1950, includ nu doar grila radiatorului larg cu stele a mari Mercedes şi aripa în formă de cruce-fin, dar, de asemenea, aripioarele de pe capota si pe părţile laterale vehiculului . Cum ar fi Mercedes-Benz SLS AMG Roadster, 300 SL Roadster a apărut puţin mai târziu decât originalul 300 SL Gullwing, dar spre deosebire de SL, atât masinile vis AMG sunt disponibile în acelaşi timp.

atmosfera de interior ca o cabina de pilotaj aeronave

Interiorul continuă idiomul design uimitoare a exteriorului, şi trezeşte asociaţii cu un cockpit de aeronave: caracteristici importante includ planşa de bord în formă de aripă şi orificiile de ventilaţie cu duze reglabile, în formă de cruce care aminteşte de motoare cu reacţie. Centrul extins consola de mat, metal solid şi maneta noul E-SELECT in forma de control al tracţiunii unei aeronave sunt, de asemenea, caracteristici de design adoptat de lumea aviaţiei. Un alt discret, detalii fine este emblema AMG relief pe maneta selectorului de viteze din piele-line.

AMG DRIVE UNIT - care ca şi alte numeroase caracteristici interior este disponibil în original din fibra de carbon - este unitatea de control central in consola centrala: permite şoferului să aleagă un setup vehicul personal, inclusiv ajustarea opţional Adaptive AMG Sport Suspendarea. Roata de direcţie AMG Performance cu captuseala sale de înaltă calitate premium din piele şi secţiunea aplatizate marginea de jos, oferă un control vehiculul perfect. Vâslele schimbare şi mai mici bezel roata de direcţie sunt confecţionate din metal solid.

Complet automată, greutate optimizată soft top

Experienţa senzuale în 2012MY SLS AMG Roadster este sporită şi mai mult atunci când partea de sus soft este deschisă, şi puternic, motor aspirat natural cu opt cilindri cu 563 CP şi 479 lire-picioare de cuplu se afirmă şi face inima sa bata mai repede, cu distinctiv sale AMG de sunet cu opt cilindri. În partea de sus tesatura moale pot fi deschise şi închise în timp ce în mişcare, la viteze de pana la 31 mph (50 km / h); deschiderea complet automată / procesul de închidere durează doar câteva secunde unsprezece. Conducătorul auto trebuie să funcţioneze doar la unitatea de control acoperiş convenabil integrate la partea din faţă a cotiera centrala. Când este deschis, soft top este spaţiu-mântuitor retras in spatele scaunelor într-un pliate Z-configurare. Trei culori soft top - negru, roşu şi bej - sunt disponibile pentru a se potrivi exterior nouă şi opt culori de interior.

top tesatura moale cu trei straturi de magneziu este o greutate optimizată / oţel / constructie aluminiu, şi contribuie foarte mult la centrul masinii scăzut de greutate. În partea de sus soft are o fereastră perfect lipit partea din spate a sticlei încălzite siguranţă singlelayer. Tranziţia de culoare, diferenţa între fără piele acoperiş exterioară şi fereastra din spate păstrează zgomotul vântului redus. Un buzunar continuu, apa flexibile care rulează sub soft top capturile apei de ploaie şi direcţionează-l la sasiu prin două ochiuri pe fiecare parte. Capacitatea portbagajului este de 6,1 metri cubi, cu acoperişul deschis sau închis, şi, prin urmare, aproximativ egală cu cea a SLS AMG Coupe (6.2 metri cubi).

materiale de calitate remarcabilă şi finisaj

Cele mai frumoase din piele, metal mat terminat solid sau opţional, veritabile din fibra de carbon trim a crea o ambianţă exclusivă şi corespund cu simt autentic de cabina de pilotaj. Precis executat decorative si capsare contrastante sporeşte impresia vizuală, accentuează aspectul artizanale şi reflectă atenţia la detalii, care este semnul distinctiv al design Mercedes.

Numirile standard a Mercedes-Benz SLS AMG Roadster include piele designo negru, încălzite sport AMG de locuri, un windstop sticlă detaşabil, şi de navigare COMAND cu DVD player, anti-furt sistem de alarmă cu câlţi-departe de protecţie şi monitorizare interior, dual-zone klimatronic şi funcţia de KEYLESSGO de pornire. Standardul AIRSCARF ® exclusiv la acte Mercedes-Benz ca o eşarfă invizibil încălzirea zonele capului şi gâtului a ocupanţilor sistemului. Acesta este integrat în spătarele scaunelor sport AMG, şi suflă aer cald de la guri de aerisire în tetiere. Fluxul de aer poate fi adaptat pentru diferite dimensiuni pasagerilor prin intermediul unor jaluzele reglabile, şi nivelul de căldură pot fi selectate în trei etape, la simpla apăsare a unui buton.

Piele-căptuşit roll-over baruri cu plasă integrată într-un "Silver Shadow" uite sunt disponibile în legătură cu piele Exclusive designo pentru a reduce turbulentele în cabina de pilotaj. Ambient este iluminat integrate în oglinzile exterioare reglabile electric.

Single-ton sau designo din piele în două nuanţe maro espresso este disponibil ca o culoare de interior nou - aceasta nuanta de maro inchis perfect meciuri noua finisare vopsea metalizata AMG Sepang maro.

AMG Performance Media si Bang & Olufsen ca opţional subliniază

În plus faţă de Bang & Olufsen BeoSound AMG sistem de sunet surround, un alt evidenţia divertisment este opţional AMG Performance Media. Într-un mod fără precedent, acest sistem de curse inspirat combină afiseaza numeroase telemetric, cum ar fi date motor, acceleraţia laterală şi liniară şi timpi pe ture pe o pista de curse. AMG Performance Media este activat prin apăsarea tastei AMG în AMG DRIVE UNIT, şi funcţionează cu ajutorul Controller COMAND. funcţii cheie dintr-o privire:

afişaj în timp real de ulei de motor, lichidului de răcire şi temperatura de transport fluid
afişaj în timp real de motor de ieşire, cuplul şi poziţia accelerator
afişaj în timp real a presiunii pneurilor individuale
afişaj în timp real de timp, accelerarea de la 0-60 mph sau 0-100 km / h (alternativ: sfert de mile)
afişaj în timp real de acceleraţie laterală şi liniară, combinate cu performanţa de frânare şi de acceleraţie poziţie, inclusiv funcţie de memorie
Înregistrarea timpi individuale pe o pista de curse închis, cu ori sector şi funcţie de memorie
Integrarea de funcţii DRIVE UNIT pentru a salva datele de configurare a memoriei şi să iniţieze RACE START

Diferitele funcţii de AMG Performance Media şi sunt precedate de ecranul color integrat în tabloul de bord. Afişaje în trei sunt afişate la un moment dat, cu cele mai importante informaţii poziţionat în centrul. instrumente digital simulate cadran cu ace rosii asigura lizibilitatea restante.

armat exact spaceframe aluminiu, greutatea proprie redusă

În plus faţă de confort maxim, factor-cheie pentru plăcerea condusului în noul SLS AMG Roadster este performanţe remarcabile. Baza pentru acest lucru este design al caroseriei inovatoare: şasiul şi corpul sunt fabricate din aluminiu, care combină un design inteligent construcţie uşoară cu înaltă rezistenţă. Cu o greutate proprie de 3661 de lire sterline (estimat), Roadster este de doar 88 de kilograme mai grele decât Coupé. Rezultatul este un remarcabil raport putere-greutate de 6,5 kg per CP.

Pentru a atinge acelaşi nivel al dinamicii de conducere - fără un acoperiş fix, Mercedes-Benz SLS AMG Roadster incorporeaza mai multe caracteristici special concepute pentru a consolida caroseriei, inclusiv praguri laterale cu grosimi de perete mai mare şi camere suplimentare. Planşa de bord cross-membru este susţinută împotriva rama parbrizului şi tunelul central de bare suplimentare, precum şi un strut curbat între partea de sus moale şi rezervorul de consolidează puntea spate. Lipsa unui acoperiş şi uşi gullwing înseamnă că open-top SLS AMG are un consolidarea crossmember spatele scaunelor pentru a sprijini fix roll-over sistem de protecţie. Aceasta găzduieşte, de asemenea, subwoofer de 250 W de Bang & Olufsen BeoSound AMG sistem high-end de sunet.

Toate acestea împiedică vibraţiile nedorite chiar de la început, şi face inutilă utilizarea amortizoarelor suplimentare, greutate în creştere vibraţii, care sunt adesea găsite în autoturisme open-top sport. The spaceframe aluminiu greutate optimizată cantareste 536 de lire sterline, basculare scalele la doar 4,5 kg mai mult decât modelul Gullwing.

Inteligent combinatie de materiale şi centru de greutate coborat

50 la sută din inteligent proiectate, spaceframe aluminiu greutate optimizată este fabricat din secţiuni de aluminiu, 26 la sută din tabla de aluminiu, 18 la suta din aluminiu turnat şi 6 la sută din oţel. siguranţă maximă pasagerilor necesită utilizarea de ultra-inalta rezistenta, de căldură din oţel-au format în faţa montantului A-.

Întregul vehicul a fost proiectat pentru a atinge cel mai mic posibil centrul de greutate. Aceasta se aplică atât la punctele de conexiune redus de propulsie şi axe, precum şi la amenajarea a structurii caroseriei rigide, care a fost menţinut cât mai scăzut posibil. Exemplele includ conexiuni rigide la încovoiere şi torsiune între puntea faţă şi partea din spate şi celulă de siguranţă pentru pasageri, care au fost concepute pentru a utiliza căile forţă care sunt cât mai scăzut posibil.

De siguranta pasiva

The spaceframe aluminiu constituie baza pentru siguranţa pasivă restante. Caracteristicile extinse de siguranţă includ fix roll-over sistem de protecţie, centuri în trei puncte scaun cu pretensionare şi limitatoare de forţă centura, şi opt airbag-uri: airbag-uri frontale adaptive şi kneebags, două laterale scaun integrat şi două windowbags implementarea de beltlines uşă.

Standardul Blind Spot Assist ajută conducătorul auto cu un simbol vizual de avertizare acustice şi de alertă în cazul în care pericolul de coliziune cu un alt vehicul este detectat la schimbarea benzilor.

Puternic motor AMG V8 de 6.3 litri cu 563 CP

Mercedes-Benz SLS AMG Roadster dispune de acelasi motor, muscular ca modelul Gullwing. Motorul V8 de 6,3 litri cu o putere maxima de 563 CP la 6.800 rpm face SLS open-top una dintre cele mai puternice masini sport din segmentul său. Raportul său de putere-greutate este de 6,5 kg per CP. Acest motor aspirat natural generează un cuplu motor maxim de 479 de lire-picioare de la 4750 rot / min. Cabrio SLS AMG accelerează de la zero la 60 km / h in 3.7 secunde (0-100 km / h in 3.8 s), iar viteza maxima este de 197 mph / 317 kilometri pe oră (limitată electronic) - ceea ce înseamnă că Roadster are aproape identice performanţă la Gullwing.

Motorul de mare turatie V8 de 6.3 litri are caracteristicile tipice ale motoarelor de curse puternice. Ea răspunde imediat şi fără efort la mişcările accelerator. Utilizarea unui sistem de lubrifiere cu carter uscat permite o instalare mult mai mic în vehicul, rezultând un centru de greutate mai jos pentru acceleraţie laterală înaltă şi palpitant dinamica de conducere.

Realizarea sarcinilor de consumul de carburant

În ciuda caracterului său lipsit de compromisuri atletic, consumul de combustibil a fost de asemenea abordate. SLS AMG consuma 13.2 litri la 100 de kilometri (NEDC combinat), care corespunde emisiilor de CO2 de 308 grame per kilometru. îmbunătăţiri Eficienţa includ familiar AMG-exclusive, frecare-optimizat twin-sârmă de acoperire arc-pulverizat pe pereţii cilindrilor, precum şi la cerere, de aprovizionarea cu petrol harta-optimizate şi gestionarea generator inteligent: în timpul fazelor motorului depăşire, energia cinetică este utilizate pentru a încărca bateria, mai degrabă decât pur şi simplu irosite prin generarea de căldură. În schimb, generatorul este pornit la funcţionarea fără sarcină în timpul accelerării, reducând astfel sarcina pe motor. tehnologie sofisticată convertor catalitic permite standardele actuale şi viitoare de emisii, cum ar fi Euro-5, LEV 2 şi ULEV să fie îndeplinite.

transmisie Rev-se potrivesc cu configuraţie transaxle şi tub de cuplu

Motorul V8 AMG de 6,3 litri oferă puterea de a abundente transaxle din spate prin intermediul unei arborele motor ultra-light din fibra de carbon - similare cu configurare utilizate în maşină de curse DTM C-Class turism. Transmisia rev-potrivire este montat în spate (transaxle), şi conectat la carcasa motorului printr-un tub de cuplu. Un arbore din fibra de carbon se roteste la viteza motorului în tubul de cuplu. Avantajele acestei soluţii sofisticate se află în legătură rigidă între motor şi transmisie şi, la rândul său, suportul optim pentru forţele şi cuplu generate.

AMG SPEEDSHIFT DCT cu 7 trepte de transmisie sport se mândreşte cu rapid schimbare a vitezelor cu nici o pierdere de forţă de tracţiune - în cât mai puţin de 100 milisecunde. Conducătorul auto are o gamă de patru moduri diferite de conducere: "C" (Eficienta Controlata), "S" (Sport), "S +" (Sport plus) sau "M" (Manual). În Sport, Sport Plus şi Manual moduri de functia automata rev-potrivire este activ, toate modurile pot fi selectate convenabil prin intermediul butonul de control rotativ pe DRIVE AMG UNITATEA. Funcţia RACE START oferă tracţiune optimă pentru lansările de putere deplină de la un mort stop - la fel ca de blocare diferenţial mecanic, care este integrat în carcasa transmisiei compact.

aspect sofisticat cu suspensie axe dublu braţ

Fata-mijlocul-motor plus configuraţie transaxle oferă o fata ideal / spate distributie a greutatii de 47 - 53 la sută. Montarea motorului în spatele axei faţă a creat dinamica ideal de conducere cu direcţie precisă, agilitate de prima clasa, cu inerţie redusă pentru schimbări spontane de direcţie şi tracţiune restante. Toate cele patru roţi sunt situate pe brate duble cu o tijă de cale, o tehnologie care sa dovedit în motor de curse prin dreptul de Formula 1. Cu un ax dublu braţ, amplasarea roţilor şi funcţiile suspensie rămâne separate; primavara / bare amortizor sunt acceptate pe brate inferioare. De configurare dublu braţ cu bomba sa ridicat şi rigiditate urmări localizează pozitiv roata cu mişcări minime elastic, care furnizează conducătorului auto cu un sentiment optim de contact rutier atunci când conduceţi la limita.

Brate, knuckles de direcţie şi transportatorii hub la faţă şi spate sunt realizate in intregime din aluminiu forjat - reducerea substanţială a maselor nesuspendate; această configuraţie, de asemenea, îmbunătăţeşte în special răspunsul suspendare. Ampatamentul lung de 105.5 cm nu numai rezultate în stabilitate remarcabilă în linie dreaptă, dar, de asemenea, schimburi de scăzut de încărcare roată, reducând în mod semnificativ tendinta a vehiculului să se scufunde şi ghemuit atunci când frânare şi accelerare. Ecartamentul larg - 66.2 inch faţă, spate 65.1 inch - prevede schimburi mai mici în sarcinile roata din interior la roata exterioară, atunci când viraje, care să permită să reţină anvelope aderenta mai buna.

New Adaptive AMG Sport Suspendarea

Noul Adaptive AMG Sport Suspensie cu controlat electronic de amortizare este disponibil ca o alternativă atractivă opţional la suspendarea standard AMG sport. Acesta permite caracteristicilor de amortizare a fi modificate prin simpla apăsare a unui buton. Utilizarea unui buton de pe AMG DRIVE UNIT, şoferul poate alege de configurare suspendarea lui proprii. Trei moduri sunt disponibile: "Comfort", "Sport" şi "Sport Plus". Modul curent este afişat în panoul de instrumente.

"Comfort" oferă un răspuns sensibil cu caracteristici moale amortizare, în timp ce în "Sport" modul amortizoarele au un raspuns mult mai rigid, în funcţie de situaţia de conducere. Acest lucru nu duce doar la ao contacta pe drum mai bine, dar, de asemenea, suprima efectiv ruliului şi cabrare. "Sport Plus" este ideal pentru o provocare ture pe o pista de curse: în plus faţă de forţă mai mare de amortizare, acest mod vine cu algoritmi de control specifice care au fost adaptate pentru un stil de conducere sportiv. Noua suspensie, variabile, va fi, de asemenea, disponibilă opţional pentru SLS AMG Coupe în viitor.

Direct de direcţie, blocare diferenţial şi 3 etape ESP ®

Transmisia de cârmă rack-and-pinion oferă o direcţie constant direct simt mecanic cu un raport constant de 13.6:1, în ton cu aşteptările mare plasat pe o masina super sport. Servodirecţie oferă asistenţă sensibilă la viteză şi îmbunătăţeşte feedback pentru şofer ca ce viteza creste, valoros în timpul condusului de mare viteză în linie dreaptă. Montarea transmisia de cârmă în partea din faţă a motorului pe ramă auxiliară integrală permite motorul care urmează să fie stabilite foarte scăzut. SLS AMG vine cu 3 trepte ESP ® ca dotare standard, oferind conducătorul auto, cu acces la cele trei "ESP ON", "ESP SPORT" si "ESP OFF" moduri de la o simplă apăsare de buton. În "ESP OFF" modul de operare a pedalei de frână restabileşte toate funcţiile normale ESP ®.

Controlul antiderapant accelerare (ASR) logica sistemului de tracţiune este activ în toate cele trei moduri ESP ®. Dacă una dintre roţile motoare începe să se rotească, presiunea de frânare se specifice aplicate pentru a îmbunătăţi în mod semnificativ de tracţiune - în special în colaborare cu mecanic standard-fit multi-disc diferential cu alunecare limitata. Acest lucru înseamnă că puterea motorului este transferată la drumul mai eficient in timpul condusului agresiv.

Opţional AMG ceramică de înaltă performanţă din doua piese sistemul de frânare

Sistemul AMG de înaltă performanţă de frânare cu discuri de frana din două piese în faţă prevede extrem de scurt distanţele de frânare, chiar sub sarcini enorme. etriere vopsite roşu-frana la toate cele patru colţuri sunt disponibile ca opţiune. Frânele opţional ceramice din două piese, cu discuri mai mari oferi chiar o mai bună performanţă de frânare. Discurile de frana ceramice efectua la temperaturi chiar mai ridicate de funcţionare datorită durităţii lor mai mare, toate combinate cu o reducere impresionanta greutate de aproximativ 40 la sută. Reducerea maselor nesuspendate a îmbunătăţit în continuare, atât de confort şi de prindere, şi a maselor de rotaţie a redus la puntea faţă a oferi un răspuns mai direct de direcţie.

construcţii uşoare, a fost, de asemenea, cheie atunci când a venit la roţi: AMG Jante din aliaj uşor, bazat pe principiul inovatoare de deformare reducerea maselor nesuspendate îmbunătăţind în acelaşi timp dinamica condusului şi confortul suspensiilor. În plus faţă de standard twin jante AMG cu 5 spiţe din aliaj uşor, există o roată cu 7 spiţe, care este disponibil ca opţiune de cost nu. Greutate-optimizat jante forjate cu 10 spiţe sunt disponibile ca opţiune. 265/35 R 19 (faţă) şi 295/30 R 20 (spate) anvelope dezvoltate exclusiv pentru SLS AMG oferă performanţe optime. Un sistem de monitorizare a presiunii în anvelope este echipat standard pentru a monitoriza permanent presiunii din pneuri, în toate cele patru roti, cu un afişaj individual pentru fiecare pneu.

De producţie în Sindelfingen, lansarea pe piata din toamna 2011

Convertibile super sport masina va fi produsa la cea mai mare unitate de producţie Mercedes-Benz din Sindelfingen. Motorul V8 AMG de 6,3 litri vine direct de la atelierul de motor AMG în Affalterbach, unde este asamblate manual în conformitate cu tradiţionale "Un om, un motor" filosofie.

Preţul de vânzare în Germania este de € 195,160 (incl. 19% TVA). 2012 SLS AMG Roadster isi va face debutul SUA in toamna 2011.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mercedes Slk AMG 2011

Carl şi Bertha Benz Film Istoric 2011

Mercedes CLS63 AMG