Mercedes M-Class 3 2012
A treia generatie a Mercedes-Benz M-Class stabileşte noi standarde în lumea SUV cu tehnologia sa de vârf de automobile. Noul M-Class are eficienţă energetică optimă, ceea ce duce standardele de siguranţă pasivă, confortul la rulare remarcabil combinat cu dinamica superbe de conducere, precum şi un design complet restructurat interior, oferind o ergonomie excelenta printre punctele sale forte cheie.
Consum redus de combustibil şi emisiile de figuri exemplare face lectură impresionante - în medie, intreaga gama de modele arde combustibil 25 de procente mai puţin decât predecesorul. Nu înainte de a Mercedes-Benz a reuşit în reducerea consumului de carburant cu o astfel de marjă mare cu o schimbare de model SUV. O linie motor ultramodern-up, o clasă-Cd bate valoarea de 0,32, măsuri extinse BlueEfficiency, precum şi noile instrumente de dezvoltare, cum ar fi "vehiculul de energie-transparent", joacă un rol în furnizarea de cifrele bune de eficienţă energetică. ML 250 BlueTEC 4MATIC este deosebit de remarcabil în această privinţă: 28 de procente este mai economic decât predecesorul său, consuma doar 6.0 litri la 100 km pe ciclul de conducere NEDC (158 g CO2/km) şi pot acoperi fel de mult ca 1500 km pe un singur plin de combustibil.
În conformitate cu filozofia brandului Mercedes-Benz, noul Mercedes-Benz M-Class reprezintă întruchiparea conceptului de securitate Mercedes-Benz holistică a Real Life Safety, care este derivat din ceea ce se întâmplă într-o situaţie reală accident. În combinaţie cu fata si spate zonelor de deformare, celula de pasageri de mare rezistenţă a M-Class ofera o baza extrem de eficient pentru sistemele de protecţie a pasagerilor. Atât de siguranţă activă şi siguranţă a şoferului de-fitness în noul M-Class sunt îmbunătăţite în continuare de sistemele de asistenţă care vor fi deja familiar, în primul rând de la S-Class si E-Class.
Toate modelele din noul Mercedes-Benz ofera confort gama M-Class excelente şi manipulare dinamic ca standard - atât pe drum si departe de pistă. Pe langa suspendarea de oţel cu amortizare selectiv, există de asemenea, unele evoluţii noi şasiuri şi sisteme inovatoare de control dinamic de manipulare disponibile, care sunt concepute pentru a face de conducere a noului SUV premium o experienţă şi mai efort superior. Acestea includ suspensie pneumatică AIRMATIC cu Adaptive Damping System (ADS), a ACTIVE SYSTEM curbă pentru stabilizarea roll active şi pachetul ON & OFFROAD cu şase moduri de conducere. Un pachet complet de măsuri a fost, de asemenea inclusă pentru a se asigura că M-Class este in fruntea segmentului său pentru confort acustic şi vibraţii prea.
A treia generaţie de foarte râvnit Mercedes-Benz M-Class SUV combină cele mai bune din ambele lumi, oferind o puternică moştenire off-road, în acelaşi timp ca face pasagerii sa se simtă ca în cazul în care aceştia se deplasează într-o limuzină premium de lux. aluminiu solului sau păduri rafinate, precum switch-urile cu detalii fine si tapiterie evidenţiază amestec cu suprafeţe electrizante şi linii puternice, armonios pentru a crea o ambianţă de înaltă clasă interior şi un sentiment extraordinar de bine, atât pentru şofer şi pasageri.
Design interior în detaliu: de la economie la clasa întâi
A treia generaţie a Mercedes-Benz M-Class combină cele mai bune dintre două lumi: SUV-ul mult-râvnita nu numai mândreşte cu un patrimoniu puternic vehicul off-road, dar pasagerilor sai beneficia, de asemenea, la un nivel de confort comparabile cu cele ale unui salon premium . strung de aluminiu sau lemn de înaltă calitate, fin switch-uri detaliate şi scoate în evidenţă, precum şi suprafeţele de interesanta si linii puternice, armonioase ajuta pentru a crea un sentiment de înaltă calitate de bine în interior, atât pentru şofer şi pasageri.
Conceptul de design imediat vizibile din interior combina o autentică experienţă SUV cu sensul de bunăstare a unui salon de înaltă calitate, Mercedes-Benz. În timp ce o formă dom expresiv intruchipeaza puterea unui SUV, tabloul de bord uşor înclinate în zona pasagerului din faţă oferă un sentiment remarcabil de spaţiu, evidenţiind astfel de adecvare a vehiculului pentru călătorii de lungă durată.
Evoluţia tabloului de bord în Mercedes-Benz vehicule off-road, din primele zile ale G-Class până astăzi noul M-Class, face clar cât de mult aspectele legate de confort şi bunăstare au venit acum în prim-plan:
În modelul G, datând din 1979, formele brut taiat definit tabloul de bord plat. Panoul de instrumente unghiulară a fost pus pe partea de sus a acest lucru, în timp ce tabloul de bord consola, de asemenea, unghiulare în formă, şi compartimentul zona mănuşi au fost atârnate sub. Ca în cazul în care pus cap la cap de la secţiunile modulare, elementele individuale reflectat aspectul clar al unui vehicul comercial. practic simpla lor renunţa cu orice embellishments, în loc să degajeze un aer de farmec rustic, cu un efect mai degrabă metalic, cum ar fi. În timp, acest lucru a fost total adecvate pentru un vehicul off-road.
Planşa de bord în prima generaţie a M-Class, datând din 1998 a fost, de asemenea, în primul rând funcţională în natură, şi a făcut concesii numai tentativă de un design bazat în jurul confort. Cu toate acestea, primele indicii de design mai confortabil şi prietenos interior pentru a fi găsite în saloane au fost vizibile. Curbe şi linii de maturat-au ajutat pentru a evita o impresie de austeritate. Trim elemente nu au fost de multe ori încorporate în design vizual sobru, cu toate acestea, şi funcţionalitate a continuat să domine.
Designul a tabloului de bord în noul Mercedes-Benz M-Class este complet pe picior de egalitate cu omologii săi găsite în saloane de lux: modern, prietenos, dotate cu materiale de înaltă calitate şi un design elegant. În acelaşi timp, detalii de potrivire a reflecta caracterul superioară a unui SUV premium.
mediu SUV cu confortul unui sedan de lux
Definiţia moderne Mercedes-Benz din interior corespunzătoare a unui SUV devine evidentă de îndată ce loc pe scaun plăcut de mare este accesat prin uşile larg de deschidere. Interiorul spatios, luminos oferă cameră cot considerabil mai mult decât predecesorul său (34 mm mai mult in fata, 25 mm mai mult în spate) şi, astfel, un sentiment sporit de spaţiu şi confort. Conducătorul auto duce la roata spatele unei roţi cu 4-a vorbit de direcţie multifunctional cu douăsprezece butoane de control trapezoidale pentru computer de bord, radio, telefon, etc - care este, de asemenea, de un standard ridicat salon. The 7G-TRONIC PLUS transmisie automată este controlat prin intermediul DIRECT SELECT maneta DIRECT SELECT, precum şi trecerea DIRECT SELECT padele pe volan.
Panoul de instrumente larg se întinde în spatele volanului. Cu accent clar pe lăţime, continuă liniile orizontale de la design-ul exterior în interior. zonele de incitant şi linii puternice a evidenţia aspiraţiile vehiculului sportiv.
O caracteristică eye-catching a tabloului de bord este un element de mare decorative care este apoi a continuat de-a lungul uşile într-o foarte armonioasă wrap-around efect. Aceste elemente generos proportionate asieta, într-un design tridimensional, sunt disponibile în patru finisari de lemn de înaltă calitate, sau din aluminiu. Interiorul noului Mercedes-Benz M-Class poate fi numit astfel pentru a reflecta rafinament, fie exclusiv sau sofisticarea sportiv, în funcţie de gustul clientului. Deschiderea uşilor şi switch-uri reglare a scaunelor au fost medalion cu măiestrie elemente de precizie în partea de trim. Panourile de usi centru trăsătură distinctivă cusaturi decorative, cu un aspect separat, exclusiv pentru pachetul sport.
Toate clare: instrumente şi ecranul COMAND
Panoul de instrumente de stat-of-the-art, cu cele două cadrane rotunde clare şi extrem de lizibile şi o mare, 11,4 ecran monocrom cm între ele, impresioneaza cu înalta calitate a designului. Domină centrul a tabloului de bord în centrul vehiculului este ecranul color de mare pentru sistemul de infotainment. Există o alegere între radio CD, radio CD cu sistem de navigaţie integrat sau de control şi sistem de afişaj COMAND cu cel mai recent sistem de navigare (14.7 cm diagonala ecranului pentru radio CD, 17,8 cm pentru internet-enabled COMAND Online). Controlul şi conceptul afişare a fost dezvoltat special cu operarea user-friendly in minte. Infotainment, navigaţie şi sistemele de comunicaţii sunt intuitive si usor de operat cu ajutorul Controller-metal situat pe consola centrala. Două butoane sunt folosite pentru a comuta afişajul on si off.
admisie de aer verticale dreptunghiulare orificiile de fiecare parte a ecranului mare servi pentru a sublinia aspectele mai funcţionale ale SUV. Orificiile de aer exterior sunt aceeasi forma, dar în acest caz poziţionat orizontal, oferind astfel un stil de design adăugat. Tabloul de bord si consola orificiile pentru admisia aerului facilitate tăiate, cu un finisaj de calitate Silver Shadow. Rândul de high-gloss switch-uri de argint în planşa de bord consola sunt caracterizate prin design ergonomic şi de precizie perceptibil. Acelaşi lucru este valabil pentru aer condiţionat şi stabilirea de ventilaţie, cum a fost deja dovedită în saloane Mercedes-Benz.
Consola centrala include un braţ integrat şi handrest, în faţa căreia se află Controller şi switch-uri diferite, cum ar fi cele pentru programele de off-road şi suspensie AIRMATIC aer. Toate controalele sunt dotate cu un calitate, aspect uniform. Ei crea un efect armonios şi da interiorului o notă de clasă, în multe locuri în care acestea sunt utilizate.
Numeroase facilităţi de depozitare, gradul ridicat de variabilitate şi suport pentru pahare cu temperatură controlată
Numeroase facilităţi, uşor accesibil de arimare în M-Class poate gazdui sticle, cani, chei, monede şi mult mai mult. Fiecare din cele patru usi, de asemenea, poate găzdui cu uşurinţă o sticlă mare de 1 litru.
O atingere uşoară a handrest din consola centrală deschide un compartiment de depozitare mare, care găzduieşte o priză de 12V, precum şi conexiuni uşor accesibile pentru dispozitive mobile audio. Pentru a face călătorii de lungă durată şi excursii extinse off-road mai plăcută, consola centrala are, de asemenea, doua suporturi pahar inovatoare, care pot mentine bauturile fie rece sau cald la temperaturi între 8 ° C şi 55 ° C.
Materiale de înaltă calitate şi valori puternice de culoare
Locuri în noul Mercedes-Benz M-Class sunt proiectate pentru a oferi un nivel ridicat de confort în timpul călătoriilor lungi precum şi un sprijin lateral excelent. Toţi parametrii importante pot fi reglate electric, inclusiv înălţimea, unghiul spătarului, unghiul scaunului pernă şi să ajungă. Generos de călătorie reglare a scaunelor de mai mult de 350 milimetri lungime şi mai mult de 90 de milimetri în înălţime se asigura că şoferii de toate mărimile vor găsi întotdeauna loc pe scaun ideal.
Un nivel ridicat de variabilitate caracterizează scaunele din spate, care sunt echipate cu un braţ şi suport pentru pahare. Unghiul de Spătarele lor pot fi ajustate, iar acestea pot fi pliate, de asemenea, în raportul 1 / 3: 2 / 3, creând astfel o caracteristică de incarcare pentru obiectelor lungi, cum ar fi schiuri, fără a fi nevoie să-şi sacrifice toate locurile din spate poziţii. Folding atât spătarele precum pernelor scaunelor creează transmite un compartiment de încărcare nivel cu o capacitate de 2010 litri pana la plafon.
Disponibil exclusiv pentru noua Clasa M sunt trei locuri şi două variante sport scaun în şase combinaţii de culori diferite. Scaunele sport rezervate pentru pachetul sport caracteristica un model împletit diferite, care este, de asemenea, încorporată în panourile centru uşă.
Patru culori sunt disponibile pentru numiri interior: negru, gri bej migdale, alpaca şi Marron / tutun maro. Acestea pot fi combinate cu o gamă largă de materiale: material textil / piele ARTICO de om din piele neagră, ARTICO de om şi piele în combinatii de culori şase, împreună cu pachetul de Interne sport cu microfibre DINAMICA şi în piele neagră.
Şasiu în detaliu: Dinamism se întâlneşte cu confort
Toate modelele din confortul noua gama M-Class ofera excelente şi dinamica de conducere superbă ca standard - atât pe drum si departe de pistă. Pe langa suspendarea de oţel cu amortizare selectiv, există de asemenea, unele evoluţii noi şasiuri şi sisteme inovatoare de control dinamic de manipulare disponibile, care sunt concepute pentru a face de conducere a noului SUV premium o experienţă şi mai efort superior. Acestea includ suspensie pneumatică AIRMATIC cu Adaptive Damping System (ADS), un sistem activ curbă pentru stabilizarea rola activă şi pachetul ON & OFFROAD cu şase moduri de conducere. Un pachet complet de măsuri a fost, de asemenea inclusă pentru a se asigura că M-Class este in fruntea segmentului său pentru confort acustic şi vibraţii prea. Pentru a se asigura că experienţa de conducere continuă să fie o plăcere completă după ce sute de mii de kilometri, inginerii de dezvoltare pedepsi atât şasiu şi corpul în studiile practice, organizat la nivel mondial şi în serii de teste de laborator selective. Unele dintre cele mai dificile examene includ aici instalaţiei de testare şi corpul dispozitivului de încercare rutier-simulare.
Un nivel ridicat de confort, dinamice privind manipularea-road excelente şi capacitatea de off-road sunt înrădăcinate în noul Mercedes-Benz M-Class standard. Şasiul din oţel-arcuri M-Class include acum selectiv de amortizare pentru prima dată, în sensul forţele amortizoarele "compensatorii au un caracter flexibil, mai degrabă decât având un cadru rigid. În timpul conducerii normale moderat pe drumuri accidentate sau excursii off-road la viteze mici, sistemul este acordat pentru o plimbare mai blândă în beneficiul sens ocupanţilor "a bunăstării şi abilităţile vehicul off-road. În scopul de a menţine ocupanţii sentimentul in largul lor atunci când conduceţi într-un ritm brisker sau efectuarea manevrelor de evitare bruscă, amortizoarele trecerea la o setare mai fermă în astfel de împrejurări pentru un nivel ridicat de stabilitate de manipulare. Conducătorul auto M-Class este aici, ajutat de un sistem de cârmă electric, care asigură nivelul optim de asistenţă putere pentru a se potrivi situaţia de conducere special. Prin urmare, sistemul face lucrări uşoare, de manevrele de parcare sau off-road prin maximizarea asistenţă de direcţie. SUV, de asemenea, scoruri aici cu cele mai inguste cercul de cotitură în segmentul sau de piata. Rândul său, la 180 de grade este negociat într-un cerc cu diametrul de doar 11.8 metri. Pe măsură ce creşte viteza, cu toate acestea, asistenţa este redusă în favoarea stabilitate direcţională mai mare.
Pentru cei care doresc să se aventureze în afara drumurilor asfaltate, ML 350 BlueTEC 4MATIC şi ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY modele dispun de o vastă specificaţie off-road ca standard, care sporeşte considerabil capacităţile lor, atunci când lucrurile merg rãu. În afară de unitatea permanentă 4MATIC toate roţi şi electronic 4ETS sistem de control al tracţiunii, acest lucru include, de asemenea, un buton de off-road care activează o specială off-road modul de conducere:
Pentru a îmbunătăţi tracţiune, pragurile roata alunecare şi punctele de schimbare de transmisie 7G-TRONIC PLUS sunt ridicate
Un accelerator flata curbei de răspuns permite controlul acceleratiei mai sensibile
ABS Off-road asigură caracteristici optime de frânare, mai ales pe suprafete largi
Start Assist-off şi funcţia HOLD pentru a veni în plus asistenţă conducătorului auto atunci când efectuaţi un început deal, în timp ce Downhill Speed regulament, sau DSR, permite M-Class pentru a menţine automat viteza fixată cu maneta de control de croazieră pe coborari.
Pentru toţi cei care doresc să meargă explorarea de pe pista bătuţi, chiar mai mult în noul M-Class, există opţional ON & pachet OFFROAD.
Sistemul Confort: suspensie pneumatică AIRMATIC cu ADS
AIRMATIC sistem de suspensie pneumatică, inclusiv Adaptive Damping System ADS ofera un setup suspensie moale de bază cu o frecvenţă natural scăzut, în cazul în care călătorii primăvara complet este disponibil chiar şi atunci când vehiculul este încărcat complet. Acest lucru oferă baza pentru un confort excelent plimbare pe drum, combinate cu semnificativ de stabilitate superioara de manipulare. AIRMATIC compensează variaţiile în sarcina vehiculului şi de stat de conducere, în acelaşi timp ca acţionează ca un sistem de control de nivel. Departe de asfalt, suspensie aer creşte pricepere vehicul off-road, oferind înălţimi suplimentare plimbare. Organismul poate fi ridicata sau coborata cu motorul în funcţiune în orice moment, fie automat, fie la cererea conducătorului auto, cu o simplă rotire de control rotativ în consola centrală. Sistemul este viteza sensibil, în sensul că aceasta scade organismul la viteze mai mari pentru a reduce rezistenţa aerodinamică în timp ce creşterea stabilităţii manipulare prea. Componentele sistemului de suspensie de aer de bază includ:
popii umplute cu aer, de primăvară pe puntea fata cu ADS integrantă amortizoare
Aer izvoare cu ADS separate amortizoare pe puntea spate
compresor electric cu rezervor de presiune centrale şi senzor de presiune
Supape de aer de primăvară
Unitatea de control electronic
Senzori pentru controlul nivelului de control şi de amortizare
Sistemul de amortizare adaptiv ADS II este o complet automat, sistem controlat electronic, care se adaptează forţa de amortizare la fiecare roată pentru a se potrivi cu cerinţele în schimbare folosind un algoritm Skyhook. Spre deosebire de un sistem pasiv cu o setare de amortizor constant, de mişcare a vehiculului este controlată în mod uniform în toate situaţiile de conducere, care să conducă la stabilitatea manipulare îmbunătăţită şi o reducere considerabilă în miscarea corpului. Algoritmul Skyhook reglementează forţele de amortizare la fiecare roata, astfel încât pentru a reduce forţele exercitate asupra organismului de către mişcarea roţilor. Atunci când există un nivel scăzut de excitaţie corpului, drive-urile Mercedes-Benz M-Class cu un nivel de amortizare activă. În cazul în care viteza corpului depăşesc un anumit prag, cu toate acestea, sistemul va trece la algoritmul Skyhook şi constant alterneze între nivelurile de doua şi a treia de amortizare prin acţiune rapidă electrovalve pentru a contracara mişcările corpului de rulare şi cabrare. În condiţii chiar mai dinamic de manipulare, nivelul 4 este angajată, şi atunci când de conducere în modul Sport, nivelul de amortizare 4 este activat în orice moment. Damping Control la fiecare roată are loc extrem de rapid - in functie de comanda control, supape sunt capabil sa afiseze una din curbele caracteristice descrise aici, in mai putin de 0.05 secunde:
Nivelul 1 rebound Soft / compresie soft pentru caracteristicile călătorie confortabilă, mişcările corpului şi blând accelerare puţin longitudinal şi lateral
Nivelul 2 Soft rebound / compresie firmă (modul de Skyhook)
Level 3 rebound Firma / compresie soft (modul de Skyhook)
Nivelul 4 rebound Firma / comprimare firmă: pentru reducerea la minimum fluctuaţiile roţii atunci când viraje şi frânare, accelerare mare longitudinal şi lateral pentru siguranta sporite de manipulare
Starea actuală de conducere este determinată cu ajutorul unui senzor de unghiul de virare, 4 senzori unghiul de rotire und viteza de drum astfel cum rezultă din semnalul ESP ® şi pedala de frână. Pe baza acestor semnale, unitatea de control calculeaza actualelor forţe de amortizare necesare şi acţionează curbele corespunzătoare amortizor caracteristice. Conducătorul auto este posibilitatea de a alege între modurile Sport şi Confort manual, prin apăsarea unui întrerupător.
Noi dinamic de control al sistemului de manipulare: viraje fără laminare
Activ de stabilizare roll în formă de ACTIVE curba sistemului poate fi combinată opţional cu atât suspensie pneumatică AIRMATIC cu Adaptive Damping System (ADS), precum şi pachetul ON & OFFROAD. Acest sistem foloseşte bare anti-ruliu active pe axele faţă şi spate, pe care le controlează în mod automat în funcţie de acceleraţia laterală, rutier şi de viteză Confort ADS / Sport Setarea comutatorului. ACTIVE curba sistemului compensează pentru unghiul de aruncare a organismului prin curbe, a crescut foarte mult agilitatea şi plăcerea condusului în acest proces. Sistemul are ca efect suplimentar de creştere a stabilităţii predare şi, prin urmare, de siguranţă, în special la viteze mai mari. Alte avantaje ale ACTIVE curba sistemului include confortul la rulare chiar mai mare atât în cazul în viraje şi conducerea în linie dreaptă, împreună cu abilităţi consolidate off-road. Diferitele strategii de control în detaliu:
Confortul este îmbunătăţit, atunci când de conducere drept înainte ca de acţionare rotativ decupleze cele două jumătăţi din faţă şi din spate bare anti-ruliu în această situaţie, în sensul că barele anti-ruliu sunt "deschise" şi nu reacţionează la un stimul doar pe o parte , cum ar fi umflaturi sau gropi.
Creşterea confort şi manevrabilitate mai dinamică la curbe, pentru că sistemul influenţează activ momente bare anti-ruliu "torsiune, iar unghiurile răsucire. moment de bare anti-ruliu "torsiune de asemenea, rămâne constant, ca răspuns la un stimul pe de o parte, cum este cazul atunci când de conducere într-o groapa pe exteriorul virajului. Vă mulţumim pentru controlul individual la axele faţă şi spate, distribuţie a impulsului nominal poate fi variat, care să permită proprietăţi de auto-direcţie să fie activ adaptate la situaţia de conducere. Caracteristicile de manipulare sunt ajustate pentru o agilitate suplimentare atunci când conduceţi pe drumuri de ţară şi pentru stabilitate mai mare pe autostrada.
Atunci când de conducere în condiţii extreme off-road la viteze mici, cele două bare anti-ruliu în faţă şi spate sunt decuplate. Acest lucru lasă bare anti-ruliu "deschise", care permite articularea mai mare osie.
The Complecte cheie al ACTIVE curba sistemului cuprinde o pompă curea-acţionate hidraulic şi un rezervor de ulei în compartimentul motor, precum şi un bloc de supapă şi bare anti-ruliu active atât la faţă şi spate. Spre deosebire de un bar pasiv anti-ruliu, varianta activă este împărţită în două în mijloc, şi cele două jumătăţi sunt legate una de alta prin intermediul unor actuatori hidraulic rotativ. Folosind semnalele CAN transmise de către senzori de presiune şi un senzor de acceleraţie laterală, unitatea de control electronic reglează presiunea hidraulică.
Lucrările complexă a ACTIVE curba sistemului
Pompa de ulei hidraulic feed-uri la sistemul de la rezervorul de ulei. Valvele de presiune şi supape de control directional control integrat în blocuri supapa de la axele faţă şi spate a seta presiunea dorită şi twist baruri activ anti-ruliu în direcţia potrivită pentru situaţia de conducere. În interiorul acţionare hidraulice rotative, care sunt construite în bare anti-ruliu active există şase camere cu ulei, dintre care trei sunt sub presiune pentru fiecare direcţie de mers, şi anume o la stânga sau la dreapta îndoiţi. Blocul supapa faţă îşi asumă în plus, sarcina de distribuire a debitului de ulei între cele două axe, indiferent de sarcină.
Programul complet: ON & OFFROAD pachet pentru toate eventualităţile
Pachetul ON & OFFROAD pentru noul M-Class foloseşte şase moduri diferite de conducere pentru a optimiza dinamica de conducere şi de manipulare de siguranţă, prin furnizarea de unitatea de control optim necesar pentru a face faţă cu spectru larg de condiţii de funcţionare întâlnite atât pe şi de pe drum. Beneficiul adăugată faţă de Off-Road Pro Engineering pachet oferit anterior este clar pentru a vedea: întrucât, înainte de a exista un mod optim de conducere de drum şi unul pentru off-road, soferii au acum posibilitatea de a alege de un mod automat, precum şi două programate special off-road şi trei moduri de on-road.
Moduri specifice de conducere pentru tracţiune integrală a rezolva un conflict de obiective, care a împiedicat anterior dezvoltarea în continuare a 4MATIC şi sistemul de tracţiune 4ETS electronice, precum şi ESP ® şi ASR. Să luăm un exemplu: pe piste off-road, este important ca sistemele de control răspunde foarte uşor datorită coeficienţilor de frecare redus, dar acest lucru face un setup sportiv practic imposibil. Invers, o configurare sportiv de bază afectează capacităţile de performanţă în teren off-road. În trecut, inginerii au reuşit întotdeauna în a găsi compromisuri excelent, care a lucrat strălucit în toate condiţiile şi continuă să facă acest lucru. Noul ON & OFFROAD pachet cu alte moduri de sale de conducere specifice, cu toate acestea, permite dinamica de conducere şi de manipulare de siguranţă care trebuie optimizate aproape în măsura în care este fizic posibil, în toate condiţiile de funcţionare prin maximizarea reţele între sistemele de control individual.
Sistemul este operat cu ajutorul unui control rotativ de pe consola centrala, care adaptează setările AIRMATIC şi trenul de rulare pentru a se potrivi cu cerinţele specifice. Cele şase moduri de conducere în detaliu:
Automată - acoperă spectrul larg de operare de conducere de zi cu zi
Offroad 1 - teren lumina, piese, de conducere de peste câmpuri
Offroad 2 - provocator teren off-road cu urcă
Iarna - pentru conducerea în condiţii de iarnă pe drumurile afectate de ploi congelare, zăpadă sau gheaţă, sau cu lanturi de zapada
Sport - pentru conducere grave de-a lungul drumurilor de lichidare
Trailer - optimizează start-off, de manevră şi de caracteristicile de frânare la tractarea unei remorci
În ciuda atât de multe opţiuni, conducătorul auto nu este niciodată în nici un dubiu cu privire la modul de selecţie: setarea se face intuitiv, în timp ce modul de conducere selectat este vizualizat în afişajul multifuncţional, precum şi, practic, foto-realiste de calitate pe ecran a sistemului COMAND. Dacă şoferul selectează modul de iarnă, de exemplu, pe ecran apare M-Class în zăpadă. Afişează Sport stabilirea unui pistă de curse cu borduri roşu-şi-alb, în timp ce imaginile de teren off-road cu profiluri diferite apar la drum lung pentru 1 şi 2. Display-ul este interactiv prea: de intrare de direcţie şi de călătorie primăvară corespund valorilor reale, în timp ce grafica include informaţii suplimentare cu privire la unghiuri de direcţie, gradient şi înclinarea, nivelul AIRMATIC, viteza de pre-selectate pentru Downhill Speed Regulamentul (DSR), ca precum şi setările selectate trenului de rulare, inclusiv reductor si blocare diferenţial.
Indiferent de modul de bază care este setat, reductor, blocaj diferential, DSR şi control a sistemului AIRMATIC de nivel pot fi ajustate individual. Şi cu setările de bază pentru pachetul ON & OFFROAD, nu este posibil pentru ca şoferul să facă greşeli aici, fie. setările ilogic, care ar avea un impact negativ asupra manipularea stabilitate, siguranta sau de tracţiune, sunt excluse. În cazul în caz de îndoială, sistemul va reveni la modul automat.
În ceea ce priveşte "hardware", pachetul ON & OFFROAD cuprinde o underguard, un caz de transfer în două etape, cu reductor, o blocare diferenţial inter-osii şi funcţionalitate AIRMATIC îmbunătăţită, care permite o gardă la sol de maximum 285 mm şi o adâncime ce pot traversa vaduri de 600 mm .
Haven de calm: vibraţii optim si confort acustic
Noul M-Class promite relaxat şi, prin urmare, automobilism în siguranţă în toate posibile (si chiar imposibil) condiţii. Prin acordând o atenţie la detalii aproape la fiecare pas din drum, inginerii de dezvoltare in tehnologia Mercedes Centrului au fost îmbunătăţite semnificativ ceea ce ei numesc nivelul de confort NVH (zgomot, vibraţii, asprime). Acesta este un parametru decisiv pentru sensul general de bunăstare la bord, în acelaşi timp, de asemenea, contribuie la siguranţa şoferului-fitness, mai ales în timpul călătoriilor lungi.
Baza pentru nivelul ridicat de confort NVH este asigurată de caroseriei foarte rigide SUV al Mercedes-Benz M-Class. Inginerii de dezvoltare s-au confruntat cu unele provocări deosebite aici. De exemplu, ei trebuiau să facă indemnizaţie pentru deschidere trapa opţional panoramic din sticla de mari în construcţii. Obiectivele stabilite pentru confort unitate nu erau mai puţin ambiţioase. îmbunătăţiri substanţiale au fost realizate în această privinţă, în comparaţie cu predecesorul său, datorită caracteristici, cum ar fi harta-controlate, rulmenţi motor hidraulic, un redimensionată membru de transmisie din aluminiu cruce cu amortizor de vibraţii integrantă, precum şi a revizuit 7G-TRONIC PLUS, cu twin-turbină amortizor şi pendul centrifugal. Potential de penetrare de zgomot din compartimentul motorului prin intermediul la interior este minimizată de un zid de major partiţie de asamblare realizate din plastic şi utilizarea inteligentă a izolare fonică pentru a se potrivi cerinţelor. Îmbunătăţiri Aero-acustice includ geamurile vehiculului cu parbriz sale de mare izolare acustica, suplimentare de etanşare în secţiunile laterale, plus simplificată add-on piese, cum ar fi carcasele oglinzilor exterioare restilizate.
Măsurile dintr-o privire:
rigiditatea îmbunătăţită a datorita structurii front la sfârşitul unei bare de susţinere între nivelurile superioare şi inferioare ale membrilor laterale
construirea Hybrid faţă de modul confort creşte în acelaşi timp ca reducerea greutăţii
membru cruce Cockpit fabricate din aliaj de magneziu deosebit de rigid
utilizarea inteligentă de izolare fonică a se potrivi cerinţelor: În instalaţiile de producţie, izolatia este aplicat caroseriei foarte precis de către roboţi controlate de computer. Izolaţie cu diverse distribuirea în masă în părţi este utilizat în zona firewall, în conformitate cu potenţialul de penetrare de zgomot.
Aluminiu transmisie membru cruce cu amortizor de vibraţii integrată pe modelele diesel
Vibraţii 7G-TRONIC optimizate-PLUS cu amortizor twin-turbină, plus, la modelele diesel, pendul centrifugal
rulmenţi Map-controlate motor pe modelele diesel
Decuplat sistemul de evacuare pe modelele diesel
şasiu standard cu amortizare selectiv, ca o opţiune: suspensie AIRMATIC Adaptive Damping cu aer Sistem de suspensie sau de aer AIRMATIC Adaptive Damping System cu şi curba ACTIVE sistem de stabilizare roll dinamic
Electrice de direcţie
Majore perete despartitor de asamblare din plastic, în scopul de a minimiza zgomotul de penetrare din compartimentul motor în interior
Externe de zgomot minimizat prin capsulare acustice de motoare
Mare-izolare acustica parbriz
Suplimentare de aero-acustice de etanşare în secţiunile laterale
Body facilitate de testare: M-Class pe simulator drum
Un organism complet de încredere şi a sistemelor de şasiu, care poate face faţă cu un nivel ridicat de tulpină în conformitate chiar şi cele mai solicitante condiţii a lungul a sute de mii de kilometri sunt indispensabile în special într-un SUV, cum ar fi Mercedes-Benz M-Class, cu sale largi de pe şosea şi off-road spectru de performanţă. Pe langa testele practice cu prototipuri, inginerii de asemenea, obiectul organismul M-Class pentru un test exhaustiv de durabilitate în timpul fazei de dezvoltare care se numără printre cele mai dificile examene din lume pentru corp şi şasiu. Durată mai multe săptămâni, ciclul de sarcină se referă la un total de 3000 de kilometri, ceea ce corespunde la o medie de 300.000 de kilometri de conducere de rutină. Acest lucru se datorează faptului că fiecare kilometru parcurs pe una dintre platforme de testare de stat-of-the-art este de 100 de ori mai mult decât extenuant în conducerea de zi cu zi. SUV-uri care vin prin acest test de anduranţă neatinsă va fi capabil să reziste la tulpina de o zi grea de conducere pe şi în afara drumului în Mercedes-Benz M-Class.
Programul de testare cuprinde diverse "spectre de sarcină", pe care inginerii se referă la piste de testare ca virtual. Cursurile individuale nu sunt visat de către echipa de testeri, cu toate acestea. În schimb, rutele reale au fost digitizate, inclusiv "Heide" test cu Avenul sale sinuos şi secţiuni pietruite, unităţi speciale de off-road torsiune cu niveluri maxime de torsiune, şi ondulat piese în Africa cu excitatie de înaltă frecvenţă. Calculatoare orchestreaza platforme sofisticate de testare pe baza acestor date. cilindri de foraj "servo-hidraulic bat fără milă, smucitură, se agită şi twist organismele, la fel ca pe un test drive real. În toate, 26 cilindri acţionare dispuse vertical şi orizontal sunt responsabile pentru stimularea corpului pe încercare. Un sistem hidraulic genereaza o presiune de 210 bar şi pompe fel de mult ca 2000 de litri de ulei in cilindrii fiecare minut. Acest lucru permite forţelor formidabil de până la 20.000 de newtoni să fie produsă, care se agită masina bine într-o succesiune rapidă de la comanda computerului.
Slava Domnului ca a luminat ac.ingineri.
RăspundețiȘtergere